Problema iPhone 5s

Vezi 1 fir de răspunsuri
  • Autor
    Articole
    • #30434 Răspunde
      Roli
      Vizitator

      Buna am si eu o problema cu un iPhone 5s lam cumpărat nou mi-am facut cont pe iCloud nu lam activat între timp cineva mia spart contu de email si acuma nu mai pot sa activez contu de iCloud si imi scrie cont neverificat si tot imi apare la fiecare 10 secunde authentificati-va pe iMessage mulțumesc…

    • #30470 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Deconectează-te din contul iCloud vechi (din toate meniurile în care ești conectată, inclusiv iCloud și iMessage), apoi creează-ți un nou cont iCloud și conectează-te în el de pe iPhone,

Vezi 1 fir de răspunsuri
Răspunde la: Problema iPhone 5s
Informația ta:




SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
124AbonațiAbonați-vă