mesaje mail

Vezi 14 fire de răspunsuri
  • Autor
    Articole
    • #29751 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      Buna,nu stiu de ce nu mai primesc mesaje pe adresa de yahoo pe mail( pictograma-pliculețul albastru).In schimb primesc mesajele pe yahoo mail( pictograma mov)

    • #29752 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Ai schimbat cumva parola contului? Dacă da, atunci accesează Configurări>Mail, Contacte, Calendar>selectează contul>Cont>Parolă și introdu noua parolă. Dacă nu, încearcă să elimini și apoi să adaugi din nou contul Yahoo de e-mail (eliminarea se face tot din meniul Cont din Configurări).

      Dacă nu apar numai insignele pe pictogramă sau notificările, accesează Configurări>Notificări>Mail>contul de e-mail Yahoo>Comută pe verde opțiunile dorite (inclusiv Insigne pe pictogramă).

    • #29755 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      Am făcut ceea ce mi-ați recomandat;parola nu mi-am schimbat-o,dar am reintrodus-o,am șters contul,cum mi-ați spus,nimic!la fel!

    • #29759 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      Am făcut ceea ce mi-ați recomandat;parola nu mi-am schimbat-o,dar am reintrodus-o,am șters contul,cum mi-ați spus,nimic!la fel!Mai mult,am resetat tableta,nimic!

    • #29762 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Problema persista si in cazul in care elimini contul Yahoo cu probleme din clienții de e-mail pe care ii mai ai instalați pe tableta (de exemplu, dacă elimini din Yahoo Mail)? De asemenea, problema apare si in cazul altor conturi de e-mail adăugate in Mail?

    • #29784 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      pe alta adresa funcționează!se primesc msj,apare nr msj primite,e ok.pe adresa mea nu!

    • #29788 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Am înțeles. Legat de prima întrebare a mea, ai încercat să elimini contul din aplicațiile terțe și să îl lași doar în aplicația preinstalată Mail pentru a vedea dacă problema mai apre?

    • #29790 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      Aplicații terțe înseamnă alte dispozitive,tel de ex? Pt ca nu intru pe mail decât de pe laptop si pe acest ipad!stiti,sunt novice…

    • #29791 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Nu, aplicațiile terțe sunt alte aplicații decât cele preinstalate de Apple pe iPad sau iPhone. Cu alte cuvinte, sunt acele aplicații native instalate pe iPad de pe App Store. Așadar, dacă folosești aplicația Yahoo Mail, de exemplu, pentru a accesa e-mailurile de pe contul “cu probleme”, delogheza-te de acolo si rămâi logată doar in aplicatia Mail pe acel cont. Verifica apoi dacă problema mai apare.

    • #29802 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      Adică sa șterg iconița mov?

    • #29803 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      Am șters tot,tot nu pot primi msj in ,,pliculețul albastru,, ,bineînțeles dupa ce am introdus adresa in configurări!nu stiu ce sa mai cred!iconita mov ( yahoo mail)nu am mai instalat-o

    • #29804 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      Si am uitat sa spun ca imi apare :” ultima actualizare luni”, adică de cand nu mai primesc mail-urile in”pliculețul albastru”

    • #29837 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Da, mă refeream să elimini contul de e-mail cu probleme din orice ală aplicațiue pentru a elimina o anume eroare. În situația de față, ar trebui să accesezi acest link către site-ul Apple: https://www.apple.com/support/mail-settings-lookup/ și să introduci acolo adresa de e-mail cu probleme, apoi să apeși tasta Enter. După, vor apărea o serie de configurări pe care te rog să verifici dacă apar și în Configurări (accesând: Configurări>Mail, Contacte, Calendar>[Nume cont e-mail]>Cont>SMTP>Server SMTP Yahoo, iar dacă setările de acolo nu coincid cu cele de pe site-ul Apple, atunci comută pe gri butonul din dreptul acelui server, revino la meniul anterior și atinge Adăugați server…, apoi introdu datele ce apar acolo în câmpurile specifice.

    • #29860 Răspunde
      Doina
      Vizitator

      Ieri,înainte cu mult sa apuc sa citesc ceea ce mi-ați recomandat ultima data,mi-a apărut ,,actualizare,chiar acum”,problema remediindu-se fara sa mai fac ceva!Repet,am urmat pașii recomandați de dv.,pana la penultimul,inclusiv!Multumesc!Cu considerație,d.d.

    • #29862 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      În acest caz, eroarea era de la Yahoo (de aceea a început să funcționeze pur și simplu, iar acțiunile prezentate nu au dat rezultat). Bine este că problema s-a rezolvat. Dacă aveți și alte întrebări, vă rog nu ezitați să ni le adresați.

Vezi 14 fire de răspunsuri
Răspunde la: mesaje mail
Informația ta:




SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
124AbonațiAbonați-vă