Răspunde la: probleme app store

#63644
Alex Popa
Moderator

Salut, am întâmpinat și au această problemă mai ales atunci când am schimbat țara ID-ului Apple.

Rezolvarea, la mine, a fost să accesez aplicațiile cu plată cumpărate anterior, care nu mai apăreau ca fiind achiziționate înainte (deci mi se cerea să plătesc din nou), și să dau Cumpărare. În acel moment am primit un mesaj de atenționare că acea aplicație a fost cumpărată anterior și că descărcarea ei gratuită va începe acum.

Or, îți recomand și ție să încerci să cumperi din nou o aplicație cu plată achiziționată anterior (pe cea mai ieftină dintre ele, spre exemplu), și să vezi dacă procesul este același cum a fost și la mine. În cazul în care îți ia banii din cont, vei putea cere rambursarea lor la Apple invocând drept motiv achiziționarea anterioară a acelei aplicații.

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
123AbonațiAbonați-vă