Răspunde la: probleme app store
iTutorial – Tutoriale și noutăți despre iPhone, iPad și Mac › Forumuri › iOS, iPhone, iPad, iPod și Apple TV › iOS și App Store › probleme app store › Răspunde la: probleme app store
Bună, dacă nu mai plătești abonamentul, contul tău va reveni la spațiul de stocare minim (5GB) la data expirării abonamentului lunar / anual pe care l-ai achitat deja. Cât despre datele și documentele tale salvate în iCloud, acestea vor fi șterse la un moment dat (Apple nu specifică în mod clar când va șterge datele, dar menționează următoarele: „dacă reduci sau anulezi planul de stocare, iar conținutul pe care-l ai stocat în iCloud depășește spațiul de stocare disponibil, pozele și clipurile video noi nu se vor încărca în Biblioteca foto iCloud, fișierele nu se vor mai încărca în iCloud Drive, iar dispozitivele tale iOS nu vor mai face backup.” Probabil, datele vor fi șterse în termen de aproximativ 30 zile de la data expirării abonamentului (de aceea se recomandă se le faci backup între timp).
Cât despre blocarea contului, în ce sens este acesta „blocat”? Pentru neplata abonamentului; deci nu îți este permis să mai faci achiziții / backupuri și să salvezi alte date, sau?
Apple va efectua încercări automate de recuperare a creanței, deci dacă alimentezi contul, la un moment dat vor fi retrase sumele restante. Totuși, la alimentarea contului ți-aș recomanda să actualizezi metoda de plată în ID-ul Apple (din Configurări) și doar prin reintroducerea CVV-ului, astfel încât debitele să fie acoperite, iar tu să nu riști să îți fie eliminate datele.