Răspunde la: verificare id apple esuata pe al doilea dispozitiv, acelasi ID

#61412
Alex Popa
Moderator

Bună, încearcă următoarele:

  1. Verifică dacă reglarea automată a datei și orei este activată accesând Configurări > General > Data și ora > Reglare automată > verde.
  2. Verifică dacă iPhone-ul tău are instalată cea mai recentă versiune de iOS în Configurări > General > Actualizare software. Dacă nu are iOS 11.4, descarcă și instalează această versiune.
  3. Deloghează-te din ID Apple din Configurări > [numele tău] > iTunes și App Store > ID Apple > Ieșire. Loghează-te din nou mai apoi. Dacă aceasta nu dă rezultat, deloghează-te și de pe App Store și de pe iCloud (Configurări > [numele tău ] > Ieșire – în partea de jos a ecranului).

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
124AbonațiAbonați-vă