Răspunde la: probleme app store

#61129
Adi
Vizitator

Buna!
Am și eu o problema și sper sa ma puteți ajuta/îndruma!
Aveam o aplicație fitness gratuita pe telefon, la care am cumpărat din greșeală un abonament pe 1 an. Era prea târziu pana mi-am dat seama ce făcusem, banii mi-au fost deja blocați din cont. Am urmat pașii de pe site-ul Apple legat de aceste probleme cu subscrptiile și am oprit activarea automata a abonamentului după ce imi expira abonamentul pe 1 an. Acolo este ceva de genul “cancel subscription”. Tot acolo la abonamente imi arată ca este valabil timp de 1 an, chiar dacă am dat cancel subscription. Mai am și opțiunea de a activa abonamentul automat pe 3luni sau 1 an după ce imi expira anul in curs! Cred ca știți despre ce este vorba.
Imi puteți spune dacă a fost destul sa dau “cancel subscription” pentru a mi se restitui banii sau mai trebuie făcut ceva?

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
123AbonațiAbonați-vă