iTutorial – Tutoriale și noutăți despre iPhone, iPad și Mac › Forumuri › iOS, iPhone, iPad, iPod și Apple TV › iOS și App Store › probleme app store › Răspunde la: probleme app store
Bună, nu trebuia blocat Apple / iTunes de la bancă, ci trebuia făcută solicitare la Apple pentru anularea abonamentului și restituirea banilor (se rezolva destul de rapid). Acum, dacă în conturile voastre nu a fost blocat Apple / iTunes, nu rămâne decât să sunați la Apple (0800 894 847) și să solicitați rezolvarea problemei pentru a putea cumpăra conținut de pe iTunes / iBooks / App Store (eventual, expuneți-le felul în care ați procedat și de ce; mai ales că, cel mai probabil, nu știați la momentul respectiv cum să procedați pentru a înceta abonamentul respectiv și primi de la Apple banii înapoi).
iTutorial.ro este singurul loc din România unde veți găsi tutoriale pentru iPhone, iPad și Mac, ultimele știri din lumea Apple și a aplicațiilor de pe App Store, alături de review-uri și comparații între dispozitive / accesorii.
© Copyright 2012-2024 - iTutorial.ro. Toate drepturile rezervate