iTutorial – Tutoriale și noutăți despre iPhone, iPad și Mac › Forumuri › iOS, iPhone, iPad, iPod și Apple TV › iOS și App Store › probleme app store › Răspunde la: probleme app store
Bună, factura de la Apple se emite după ce s-a finalizat achiziția conținutului de pe iTunes / iBooks / App Store.
Deci, din moment ce ai primit factura, banii au fost luați din contul tău bancar și nu mai trebuie să plătești pentru acea aplicație / conținutul din acea aplicație (cu excepția situației în care ai achiziționat un abonament într-o aplicație și nu ai dezactivat reînnoirea automată a lui; în acest caz, abonamentul se va reînnoi automat lunar / la șase luni / la un an / o altă perioadă selectată). Și tocmai pentru că suma restantă a fost achitată, ID-ul tău Apple poate fi din nou folosit pentru a descărca și actualiza aplicații.
iTutorial.ro este singurul loc din România unde veți găsi tutoriale pentru iPhone, iPad și Mac, ultimele știri din lumea Apple și a aplicațiilor de pe App Store, alături de review-uri și comparații între dispozitive / accesorii.
© Copyright 2012-2024 - iTutorial.ro. Toate drepturile rezervate