Răspunde la: probleme app store

#58885
Alex Popa
Moderator

În aceste condiții, App Store îți solicită mereu cardul pentru că nu ai finalizat tranzacțiile respective. Or, este necesar să atașezi un card cu fonduri pentru a finaliza tranzacțiile și, implicit, pentru a putea să mai folosești respectivul ID Apple.

Cât despre cele trei aplicații, trebuie să menționez că App Store nu permite testarea aplicațiilor înainte de a le plăti. Drept urmare, atunci când descarci aplicații cu plată vei fi taxată. Totuși, pentru că s-ar putea ca aplicațiile cumpărate să nu fie pe placul tău, Apple îți oferă o fereastră de 90 de zile în care poți să ceri restituirea banilor pe aplicațiile care nu îți plac. Așadar, dacă n-au trecut încă 90 de zile de când ai descărcat prima dată acele aplicații, după ce le plătești, poți accesa acest link și selecta opțiunea „Raportați o problemă” din dreptul fiecăreia (va trebui să alegi problema, să o descrii, iar apoi să trimiți cererea către Apple). Vei primi răspuns în aproximativ o săptămână de la trimiterea raportărilor.

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
122AbonațiAbonați-vă