Răspunde la: Configurarea Touch ID nu a putut fi finalizata

#29914
Alex Popa
Moderator

Fiindcă o schimbare a senzorului înseamnă că el nu va mai funcționa (/2013/11/01/apple-gandit-extrem-de-bine-sistemul-de-securitate-pentru-senzorul-touch-id-cititorul-de-amprente-nu-poate-fi-pacalit-nici-daca-schimbam-componenta-hardware/ ), mă întreb dacă nu cumva el a fost schimbat pe dispozitivul tău – reține că Touch ID este asociat cu cipul Apple A7/A8 de pe iPhone, iar dacă una dintre cele două componente este schimbată, va da o eroare precum cea primită de tine.
În cazul în care senzorul nu a fost schimbat, atunci încearcă o resetare forțată: /2013/06/24/cum-sa-reporniti-sau-sa-resetati-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/ sau, dacă problema persistă, o restaurare: /2013/08/24/cum-sa-restaurati-restore-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/ . Dacă senzorul nu funcționează nici după, va trebui înlocuit dispozitivul (îl poți trimite eventual într-un service pentru o constatare și alte eventuale soluții).

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
123AbonațiAbonați-vă