Răspunde la: Schimbare parola Apple Id

#24859
Alex Popa
Moderator

Sa inteleg ca ai schimbat contul / ID-ul Apple. In acest caz, este normal sa nu poti face actualizarile / accesezi abonamentele vechi, deoarece cumparaturile respective au fost efectuate pe contul acela si vor ramane asociate lui (trebuie sa le faci din nou pentru a le avea si pe noul cont).
In cazul in care gresesc, te rog sa explici putin mai clar problema.

Iti las si cateva linkuri pe care le consider utile:

      /2014/07/12/cum-sa-schimbi-contul-itunes-pe-iphone-sau-ipad-tutorial/ – pentru a schimba contul iTunes / ID-ul Apple cu un altul
      /2014/04/07/cum-sa-iti-schimbi-id-ul-apple-tutorial/ – pentru a-ti schimba ID-ul Apple (adresa de e-mail asociata lui)
      /2014/03/30/cum-sa-iti-schimbi-parola-id-ului-apple-tutorial/ – pentru a schimba parola ID-ului Apple

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
116AbonațiAbonați-vă