Răspunde la: Email gresit pentru icloud
iTutorial – Tutoriale și noutăți despre iPhone, iPad și Mac › Forumuri › iOS, iPhone, iPad, iPod și Apple TV › iPad › Email gresit pentru icloud › Răspunde la: Email gresit pentru icloud
In principiu nu trebuie trimis niciun e-mail la resetarea parolei ID-ului Apple daca raspunzi la intrebarile de securiate. Daca ai urmat pasii din tutorialul: /2014/03/16/cum-sa-iti-recuperezi-parola-id-ului-apple-tutorial/ , atunci ai vazut ca sunt 3 metode (2 disponibile in Romania): resetarea cu intrebarile de securitate, resetarea folosind adresa de e-mail asociata si verificata a contului iCloud, sau folosind verificarea in doi pasi (nu este disponibil la noi). Foloseste resetarea cu intrebarile de securitate pentru a evita interactiunea cu contul de e-mail, iar dupa resetarea parolei adauga un cont de e-mail de rezerva, activ, pentru a preintampina situatii similare acesteia.
Se poate folosi sau asocia (ca si cont de rezerva) un alt cont de e-mail (care nu este cont iCloud) ID-ului existent numai daca ai acces la ID-ul Apple. Daca a asociat anterior ca si cont de rezerva un alt cont, va putea selecta unde sa trimita mesajul.
Problema trebuie rezolvata si cu contul Yahoo, adica recuperat acesta. Adresa de e-mail Yahoo pe baza caruia a fost creat ID-ul Apple trebuie sa fie la fel ca si acesta. Daca spune ca nu este existent, asigura-te ca nu a fost creat pe Yahoo in alta tara (yahoo.co.uk, de exemplu pentru Marea Britanie).