Apple a anunțat recent că dezvoltatorii vor putea să își promoveze aplicațiile prin reclame afișate în Căutare App Store în 46 de țări noi, printre care se numără și Romania.

Astfel, dacă există licitații pe cuvinte-cheie, o reclamă va apărea ca prim rezultat de căutare pentru acea interogare. Toate reclamele au un fundal albastru pentru a indica utilizatorilor că văd conținut promovat cu bani. Sub reclama afișată, utilizatorii vor vedea rezultatele căutării lor, ca și până acum.

Potrivit Apple, rezultatele căutărilor de pe App Store vor include reclame în Romania și majoritatea țărilor din Europa, precum și în numeroase alte state din Africa, Asia și America de Sud. Această noutate vine la aproape trei ani de când reclamele au fost introduse de către Apple pe App Store.

Pe lângă cele 46 de noi țări în care face disponibile reclamele, Apple a adăugat noi modalități care să le permită dezvoltatorilor să își administreze bugetele de campanii. Campaniile simple vor putea fi rulate de acum în mai multe regiuni. Această schimbare este una binevenită, în condițiile în care anterior dezvoltatorii trebuiau să configureze o campanie pentru fiecare țară în parte.

Așadar, în perioada următoare ar trebui să vedem și noi tot mai multe reclame (primele au apărut deja la interogări precum „foto”) atunci când căutăm aplicații pe iOS App Store și Mac App Store, fără a avea posibilitatea de a nu le mai vedea.

- Reclamă -