Apple a făcut sâmbătă dimineața un anunț foarte important pentru toți posesorii de iPhone X. Gigantul californian a inițiat un program de inlocuire a afișajului modelului de iPhone de anul trecut pentru a adresa problemele la ecran cu care se confruntă unii dintre posesori.

Potrivit Apple, unele afișaje de iPhone X pot avea probleme cu sensibilitatea de reacție din cauza unei componente a modulului afișaj care poate ceda. Dispozitivele afectate sunt acelea a căror afișaje ori porțiuni din afișaje:

  • nu reacționează deloc sau reacționează intermitent la atingeri, sau
  • reacționează chiar dacă nu au fost atinse.

Apple susține că programul de înlocuire a modulului afișaj al iPhone X acoperă toate unitățile afectate de problema descrisă mai sus și se derulează într-o mulțime de țări, inclusiv România. La noi, utilizatorii de iPhone X afectați de problemele cu ecranul vor trebui să meargă la un furnizor de service autorizat Apple pentru ca afișajul dispozitivului lor să fie înlocuit gratuit. Înainte de aceasta, însă, Apple le recomandă să efectueze un backup dispozitivelor lor.

Spre deosebire de alte programe de înlocuire derulate de Apple în trecut, acesta nu oferă utilizatorilor un sistem de verificare a unităților problematice pe baza numărului de serie și nici nu indică o perioadă de timp în care dispzoitive iPhone X cu probleme la ecran ar fi fost comercializate, drept pentru care credem că problema cu afișajul ar putea afecta orice dispozitiv iPhone X.

Noul program de înlocuire vine într-un moment în care dispozitivele iPhone X încep să iasă din garanția internațională Apple, oferindu-le astfel și utilizatorilor care au întâmpinat problemele cu ecranul mai târziu posibilitatea de a-și repara gratuit telefoanele.

Problema cu afișajul iPhone X care deschide singur lucruri sau nu răspunde la atingeri deloc a fost raportată pe diferite forumuri și chiar reclamată la Apple încă de când acest dispozitiv a fost pus în vânzare, în noiembrie 2017.

În fine, Apple atenționează posesorii de iPhone X că alte probleme, precum un ecran crăpat, vor trebui adresate înainte ca afișajul să poată fi reparat. De asemenea, compania americană specifică faptul că acest program nu extinde garanția standard a iPhone X, iar reparațiile ar putea fi limitate la țările din care au fost achiziționate dispozitivele.

Noul program de reparație al Apple se va desfășura de acum și până la trei ani de la data la care au fost achiziționate unitățile cu probleme. Utilizatorii care au plătit pentru a adresa această problemă a ecranului vor putea contacta asistența Apple pentru a primi o rambursare a sumei cheltuite în acest sens.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.