Apple și-a făcut un cont oficial de Instagram pe care oricine îl poate urmări pentru a-i vedea poveștile zilnice și imaginile încărcate.
Mashable scrie că noul cont de Instagram al gigantului californian va distribui numai fotografii și clipuri video splendide pe care utilizatorii din lumea întreagă le înregistrează cu iPhone-urile lor. Drept urmare, oricât de surprinzător ar părea, urmăritorii companiei americane nu ar trebui să vadă în fluxurile lor reclame ori informații despre produsele Apple.
Până astăzi, compania californiană nu a distribuit pe Instagram altceva decât reclame plătite. De altfel, Apple este cunoscută pentru reticiența sa față de rețelele de socializare – conturile de Facebook și Twitter ale companiei americane sunt și acum goale (nu același lucru se poate spune, însă, și de conturile Apple dedicate unor servicii precum App Store, Apple Music, iTunes, iBooks etc.).
Pentru a avea șansa ca Apple să le distribuie o fotografie sau un clip video pe noul său cont de Instagram (și să le menționeze numele), utilizatorii de iPhone vor trebui să încarce pe conturile lor de Instagram imagini înregistrate cu iPhone și să treacă în descriere hashtag-ul #ShotoniPhone.
Noul cont de Instagram al Apple este @Apple.
- Citește mai multe despre campania Apple „Caputrat pe iPhone.”