Conferința Apple de pe 27 octombrie poate fi urmarită în reluare. Iată și celelalte reclame la MacBook Pro difuzate în cadrul ei

0
558

Pe 27 octombrie Apple a fost gazda unui eveniment media intitulat „Hello Again”, care a adus în centrul atenției publice MacBook Pro și Apple TV.

„Vedeta conferinței” a fost MacBook Pro 2016, cu al său Touch Bar impresionant și numeroasele îmbunătățiri la nivel hardware. De aceea, pentru el compania americană a realizat nu mai puțin de patru clipuri video, toate fiind difuzate în cadrul conferinței.

Primul dintre acestea este cel de introducere. Intitulat „MacBook Pro – Reveal”, clipul de jumătate de minut face o scurtă incursiune în istoria laptopurilor Apple, începând cu PowerBook-ul de acum 25 de ani și încheind cu cea mai nouă generație de MacBook Pro.

Următorul clip video este intitulat QWERTY și este mai mult o reclamă la noul Touch Bar de pe MacBook Pro. La fel ca și primul, acesta prezintă o scurtă istorie a tastaturilor, încheindu-se cu afișajul tactil și numai câteva dintre opțiunile pe care le poate oferi utilizatorilor.

Următoarele două clipuri video sunt ceva mai lungi, dar au în centru același MacBook Pro. Primul dintre ele (cel de sus) ne prezintă noua generație de MacBook Pro în ansamblul ei – Jony Ive vorbind despre toate schimbările importante pe care le aduce. Cel de-al doilea ne prezintă Touch Bar-ul și cât de mult poate crește el productivitatea utilizatorilor.

Alături de aceste reclame la MacBook Pro 2016, compania Apple a mai încărcat și înregistrarea conferinței de aseară. Așa că dacă nu ai avut vreme să o urmărești și vrei să vezi cele 82 de minute în cadrul cărora oficialii companiei au făcut mai mult recapitulări și demonstrații decât au prezentat produse noi, atunci trebuie să știi că evenimentul poate fi urmărit în integralitatea lui pe site-ul companiei americane. Deocamdată el nu este disponibil în iTunes și nici pe YouTube, așa că nu chiar toată lumea îl va putea vedea.

Conferința condensată în doar 10 minute poate fi urmărită în videoclipul de mai sus, acesta evidențiind principalele anunțuri ale gigantului american.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.