Deși Apple nu a făcut încă vreun anunț oficial în privința numărului de ceasuri precomandate vineri, firma Slice Intelligence a publicat de dimineață estimările sale, care ne arată că Apple Watch se bucură de o cerere foarte mare în rândul consumatorilor. Se pare că vineri, pe 10 aprilie, în prima zi de disponibilitate a ceasului, nu mai puțin de 957.000 de unități ar fi fost precomandate în Statele Unite ale Americii, totalul depășind cu bine un milion dacă luăm în considerare că sesiunea de precomenzi a fost inițiată tot atunci și în alte 8 țări.
Potrivit firmei specializată în înregistrarea comerțului digital, nu mai puțin de două treimi din cei aproape un milion de clienți din SUA au achiziționat Apple Watch Sport, cel mai popular model fiind cel gri stelar, de 42mm. Carcasa de 42 mm a fost cea mai populară în condițiile în care 71% dintre persoanele care au comandat un Apple Watch au optat pentru ea. Această carcasă mai mare a fost mai populară în rândul clienților Apple Watch din oțel inoxidabil, 76% din aceștia comandând-o, comparativ cu doar 68%, în cazul Apple Watch Sport.
Slice Intelligence a făcut aceste estimări pe baza datelor primite de la 9.080 de persoane care au acceptat ca această firmă să le urmărească, căsuțele de poștă electronică pentru a efectua statistici pe baza facturilor primite.
Trecând mai departe, cei de la Slice Intelligence susțin că 40 de procente dintre cei care au precomandat un Apple Watch au selectat modelul Sport cu carcasă gri stelar, acest model fiind urmat de Apple Watch-ul din oțel inoxidabil, care a fost precomandat de 34% dintre clienți, apoi de Apple Watch-ul Sport cu carcasă argintie, precomandat de 23% dintre consumatori și de Apple Watch-ul din oțel inoxidabil pe culoarea negru stelar, care a fost precomandat de 3 procente dintre clienți. Desigur, nu există date în privința Apple Watch-ului Edition (modelul din aur de 18 carate), în condițiile în care au fost prea puțini cei care l-au comandat încât el să poată fi inclus în această statistică.
Cea mai populară dintre brățările pentru Apple Watch, așa cum reiese din statistica Slice Intelligence, a fost cea sport de culoare neagră, care ar fi fost selectată de 28% dintre clienți. Următoarea este brățara milaneză de tip buclă, care a fost aleasă de 25% dintre utilizatori, apoi Link Bracelet (14%), brățara clasică din piele neagră (12%) și brățara sport de culoare albă (8%).
Este foarte important de știut că datele furnizate de Slice Intelligence nu includ, așa cum spuneam și mai sus, celelalte 8 țări (Australia, Canada, China, Germania, Franța, Japonia, Hong Kong și Marea Britanie) în care a fost inițiată sesiunea de precomenzi. De asemenea, trebuie ținut cont și de faptul că măsurătorile au fost efectuate pe o plajă relativ mică de consumatori. Singurele măsurători extrem de acurate ar putea veni din partea Apple, însă rămâne de văzut dacă Apple va emite un comunicat de presă pentru a anunța totalul de precomenzi de Apple Watch de pe 10 aprilie sau din timpul weekendului trecut.