Iată noile tricouri primite de angajații Apple cu ocazia lansării Apple Watch

0
688

Lansarea Apple Watch este atât de importantă pentru compania Apple încât a impus schimbarea întregii garderobe a angajaților (sau, mă rog, a tricourilor pe care ei trebuie să le poarte în magazine). MacRumors a obținut de la diverși angajați Apple imagini cu tricouri pe care le-au primit în descursul ultimelor 24 de ore. Deși păstrează culoarea albastră pe care o au tricourile purtate de angajați aproape tot restul anului, aceste tricouri sunt într-o nuanță mult mai închisă – de fapt, putem vorbi mai degrabă de un bleumarin foarte închis. Se pare că angajații au primit câte două tricouri identice fiecare, și au fost anunțați că trebuie să le poarte începând cu data de 10 a lunii aprilie (dată la care noul MacBook cu ecran Retina de 12 inchi va fi pus în vânzare, iar Apple Watch va putea fi testat și precomandat). 

Deși Apple distribuie angajaților, de regulă, alături de tricourile cu mâneci scurte și trocouri cu mâneci mai lungi și tricouri polo, până acum aceștia nu au primit și astfel de tricouri.

Aceasta ar fi a doua schimbare a tricourilor pe care angajații Apple o suportă în acest an, după ce în luna ianuarie compania din Cupertino a început să le trimită noi tricouri cu mânecă scurtă și polo în culoarea albastră, cu logoul companiei brodat în partea stângă sus, chiar pe inimă. Noile tricouri păstrează aspectul acelora, însă au o culoare diferită.

apple_watch_shirt_bag

În cazul primei schimbări de vestimentație din 2015, se spunea că Angela Ahrendts, șeful departamentului de magazine Apple, a stat în spatele ei și n-ar fi exclus ca și această modificare să reflecte tot viziunea ei. Știm cu toții că Angela Ahrendts a venit anul trecut la Apple după ce o perioadă de câțiva ani a fost director general al binecunoscutei case de modă Burberry, așa că nu poate să ne mire faptul că își folosește cunoștințele dobândite în acel timp pentru a crea uniforme pentru angajați care să fie potrivite și pentru vânzările majorității produselor, dar și pentru vânzarea de Apple Watch Edition, primul produs de lux comercializat de Apple.

Pe lângă noile tricouri, Apple a mai modificat aspectul fațadelor magazinelor sale pentru a reflecta aceeași lansare Apple Watch. Acum în spatele vitrinelor magazinelor companiei sunt afișate o serie de ecrane în formă de faguri ce au rolul de a aminti utilizatorilor de ecranul principal al Apple Watch.apple-store-watch-render-1024x464

În plus, produsul revoluționar a adus cu el și o serie de schimbări în mentalitatea angajaților și sesiuni de pregătire care le-au dezvoltat noi abilități. De asemenea, el a divizat oarecum magazinele în magazine care vor comercializa modelul din aur de 18 carate și magazine care nu vor comercializa decât modelele din celelalte două colecții.

Apple Watch va putea fi încercat vineri în Apple Store-urile din 10 țări, tot atunci fiind disponibil ceasul și pentru precomandă. În noaptea de joi spre vineri angajații Apple vor avea de lucru întrucât vor trebui să pregătească noile mese de prezentare a ceasului și celelalte materiale care nu au fost expuse până acum.

- Reclamă -