Compania Apple a luat o decizie interesantă la acest început de an, alegând să renunțe la campania intitulată ”Melodia gratuită a săptămânii”. Utilizatorii de iPhone, iPad, iPod sau desktop care au ID-urile Apple înregistrate în SUA sau alte câteva țări știu că săptămânal, compania din Cupertino promova o melodie disponibilă pe iTunes Store oferind-o gratuit tuturor utilizatorilor.

Business Insider scrie că un utilizator al forumurilor Apple a citat o discuție purtată cu un angajat al asistenței Apple care l-a informat că gigantul din Cupertino a luat decizia de a renunța la promoția săptămânală din motive care nu i-au fost prezentate. Mai mult decât atât, promoția nu s-a încheiat doar în SUA, ci și în celelalte țări în care ea era disponibilă, iar momentan nu există șanse atât de mari ca ea să mai revină.

Campania Melodia săptămânii de pe iTunes datează încă din 2004, oferind utilizatorilor posibilitatea de a descărca câte o melodie gratuit. Selecțiile erau făcute de regulă din rândul melodiilor lansate în ultimele șapte zile de la anunțarea promoției și nu contau genutile muzicale sau popularitatea artiștilor. Partea interesantă este că Apple obișnuia ca melodiile care făceau obiectul acestei campanii să le promoveze ulterior și în campaniile publicitare, la conferințe și nu doar. Iar acesta este motivul pentru care campania reprezenta o bună oportunitate pentru artiști de a lansa o melodie sau un album, deoarece o parte dintre utilizatori alegeau să cumpere întregul album dacă melodia gratuită le era pe plac.

Încheierea campaniei Melodia Săptămânii ne face să ne gândim serios dacă promoția similară de pe App Store, Aplicația săptămânii, va mai continua. Deși Apple a oferit săptămâna trecută, după o pauză ceva mai lungă, o nouă aplicație gratuit utilizatorilor de iPhone și iPad, nu este exclus ca gigantul american să renunțe și la această campanie destul de populară și disponibilă inclusiv în România.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.