Data de 1 decembrie nu corespunde doar unui eveniment extrem de important pentru toți românii, ci și Zilei Mondiale Anti-SIDA. În ultimii ani, compania Apple a fost alături de organizații ale căror cauze sunt de a lupta împotriva cumplitei maladii, iar anul acesta nu face o excepție. Pe lângă donațiile făcute cu ajutorul magazinelor sale și a App Store, astăzi Apple a modificat aspectul logoului său.

Captură de ecran din 2014.12.01 la 08.49.13

Încă de dimineață, orice magazin en-detail al companiei Apple a început să afișeze faimosul logo luminat în culoarea roșie pentru a crește nivelul de conștientizare asupra SIDA și a se alătura Comunității mondiale a sănătății, tuturor organizațiilor care susțin această cauză, dar și celor aproximativ 34 de milioane de persoane care trăiesc cu această boală și celor peste 35 de milioane care au murit din cauza virusului HIV. În 2014 se sărbătoresc 26 de ani de luptă împotriva SIDA, din care în ultimii doi ani Apple a arătat că susține această cauză prin colorarea logoului său.

IMG_0719

Pe lângă această schimbare a logoului său, anul acesta Apple a mai luat câteva inițiative pentru a crește contribuțiile pentru bolnavii de SIDA. Cu ocazia zilei de Black Friday, dar și a zilei de 1 decembrie, clienții companiei care cumpără anumite produse au primit sau vor primi carduri cadou iTunes cu o anumită valoare, iar o parte din profitul obținut se va duce către susținerea cauzei fundației RED.IMG_0718

Separat de donațiile făcute din profitul obținut în urma vinderii unor produse, compania Apple a încheiat anul acesta parteneriate cu câțiva dezvoltatori de aplicații pe care i-a convins să doneze în totalitate veniturile obținute din vânzarea unor aplicații sau a unor cumpărături din ele până pe data de 8 decembrie. Toate aplicațiile participante au fost actualizate de către dezvoltatorii lor cu conținut special ce amintește de Ziua Mondială de Luptă Împotriva SIDA.IMG_0720

Apple este un vechi partener al fundației RED fondată de către Bono, solistul trupei irlandeze U2, donând o parte din profitul obținut la comercializarea fiecărui articol (Product)RED (iPod de culoare roșie sau accesoriu pentru iPhone și iPad). Această campanie a adus fundației al cărei scop este de a ajuta ca pentru prima dată în ultimii 30 de ani să se nască o generație de copii fără SIDA nu mai puțin de 75 de milioane de dolari.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.