După ce săptămânile trecute au lansat un sistem online prin intermediul căruia utilizatorii care dețin afaceri le pot evidenția în aplicația Hărți pentru iPhone, iPad și Mac, compania Apple își continuă eforturile de îmbunătățire a sistemului cartografic. Gigantul din Cupertino a încheiat recent parteneriate cu 10 noi furnizori de date, potrivit celor de la Apple Maps Marketing. Noii parteneri Apple vor furniza date despre diferite afaceri astfel încât numărul punctelor de interes afișate pe hărțile Apple să fie unul mai mare.

Descoperirea a fost făcută de Apple Maps Marketing după ce au cerut informații în legătură cu Apple Maps Connect și portalul Business, care permite oamenilor de afaceri din peste 1.000 de locații să își adauge propriile companii pe hartă. Apple a răspuns site-ului cu o listă de furnizori de date care au oferi companiei informații despre punctele de interes din sub 1.000 de locații. Acestea sunt:

  • DAC Group
  • Factual 
  • Location3 Media 
  • Marquette Group 
  • Neustar/Localeze
  • Placeable
  • PositionTech
  • SIM Partners
  • SinglePlatform
  • UBL
  • Yelp
  • Yext
  • Yodle

Trei dintre furnizorii afișați în lista de mai sus – Yelp, Factual și Neustar/Localeze – sunt cunoscuți deja pentru faptul ca furnizează companiei Apple date pentru aplicația Hărți, ceea ce înseamnă că restul de 10 sunt furnizori cu care gigantul american a semnat contracte foarte recent.

Așadar, Apple își continuă eforturile de a îmbunătăți aplicația Hărți pentru iPhone, iPad și Mac, ea primind în ultimii ani numeroase actualizări împortante cu îmbunătățiri care au diminuat într-o mare măsură dezastrul din 2012.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.