In cursul zilei de ieri va spuneam ca Apple a publicat doua noi povestiri in campania de promovare a iPad Air si iPad mini cu ecran Retina – Versul tau – ele aducand in centru formatia Yaoband si comunitatea de biciclisti Slow Roll din Detroit. Aceasta campanie in care Apple ne incurajeaza sa achizitionam iPad-uri pentru a scrie un vers in poezia vietii este acum insotita de o noua campanie publicitara menita sa atraga atentia unui segment important de consumatori.
Dupa ce au incheiat un parteneriat istoric cu IBM pentru dezvoltarea de aplicatii dedicate dispozitivelor iOS ce sunt folosite in intreprinderi, compania incearca acum sa atraga atentia tuturor prin productivitatea iPad, evidentiind cateva dintre aplicatiile create pentru mediul de afaceri, printre care se numara Pages, Numbers, Keynote, dar si aplicatiile din suita Office a celor de la Microsoft. E-mailurile trimise de Apple promoveaza modul in care pot fi create prezentari, foi de calcul, documente si nu numai foarte simplu si rapid de pe un dispozitiv usor si extrem de portabil.
Acesta este poate unul dintre primele raspunsuri pe care Apple il ofera competitorilor Samsung sau Microsoft care in ultima vreme au lansat numeroase campanii publicitare agresive in care ataca in mod direct tableta celor de la Apple punand-o intr-o lumina cat se poate de proasta. Desigur, reclamele mincinoase ale celor doua companii nu le-au ajutat sa pacaleasca prea multi clienti, cu atat mai putin pe cei din mediul de afaceri, insa raspunsul celor de la Apple este unul elegant in conditiile in care nu se sprijina pe comparatii cu alte dispozitive pentru a promova diferite functii de infantili.
E-mailurile sunt trimise de compania din Cupertino doar celor care sunt inscrisi la newsletterele sale.