[youtube=https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nhwhnEe7CjE]
In cursul weekendului au fost anuntate cateva dintre premiile Emmy in televiziune. Dupa cum probabil stiti cu totii, premiile Emmy sunt considerate a fi echivalentul in televiziune al premiilor Oscar din cinematografie, asa ca un astfel de premiu este cat se poate de important pentru oricine. Printre marii castigatori ai acestui an se numara si Apple cu una dintre cele mai bune reclame TV ale sale publicate in 2013.
Spotul “Misunderstood” a fost desemnat a fi castigatorul premiului “Reclama remarcabila” din categoria “Creative Arts Emmy Award”, iar aceasta este o veste cat se poate de buna pentru compania Apple si eforturile sale de promovare a produselor. In cadrul reclamei Misunderstood se promoveaza iPhone 5s si Apple TV, compania din Cupertino punand accentul pe modul in care poate fi filmat, editat si prezentat un film direct de pe un iPhone. Concurentii companiei Apple din aceasta categorie au fost General Electric, Nike si Budweiser, insa modul in care spotul publicitar al Apple a fost concentrat in jurul capacitatilor produselor sale si imbinat cu o coloana sonora foarte potrivita a impresionat criticii.
Partea interesanta este aceea ca reclama a fost produsa de vechiul partener al companiei Apple, Media Arts Lab, cu care a creat majoritatea reclamelor din ultimii 30 de ani. Recent au existat informatii potrivit carora compania americana intentioneaza sa isi creeze singura spoturile publicitare si sa renunte la acest parteneriat vechi. Daca o perioada mai lunga de timp reclamele Apple nu impresionau, dupa publicarea spotului “Misunderstood”, Apple a inteles ca utilizatorilor le place ca spotul publicitar sa fie concentrat in jurul a ceea ce poate face produsul atunci cand este folosit in viata de zi cu zi. Asa au fost initiate campaniile “Versul tau” pentru promovarea iPad Air si iPad mini cu ecran Retina si campania “Esti mai puternic decat crezi” pentru promovarea iPhone 5s.