Dupa lucarari care s-au intins pe cateva luni, Apple isi deschide primul magazin in Tokyo, Japonia din ultimii 9 ani de zile, el fiind situat in Omotesando. Pentru ca vorbim despre un magazin situat intr-o importanta metropola, compania americana a acordat o atentie deosebita acestei deschideri, publicand in urma cu cateva zile un clip video in care ne prezenta pregatirile efectuate inaintea deschiderea noului spatiu comercial pe care l-a dezvaluit publicului abia de cateva zile.
Trei dintre peretii noului magazin Apple sunt din sticla, bucati imense fiind montate pentru a oferi noului spatiu un aspect mai modern si similar celorlalte magazine deschise recent de compania americana. Apple Store Omotesando este intins pe doua nivele si respecta designul si modul de aranjare a altor magazine similare, partea de sus fiind dedicata prezentarii produselor si cumpararii, iar cea de jos zonei de asistenta si Genius Bar. Accesul la etajul inferior (situat in subteran) se face printr-o spectaculoasa scara din sticla.
Un aspect important al deschiderii noului spatiu comerical Apple este participarea noului director al magazinelor cu amanuntul si online al Apple, Angela Ahrendts. Intr-o serie de imagini ea se poate vedea facand poze impreuna cu cativa fani care au venit la deschidere, iar pe contul ei personal de Twitter a fost postata o imagine cu fanii veniti la eveniment si cateva dintre gandurile ei legate de marea deschidere a magazinului si prima inaugurare de Apple Store la care participa din postura de vicepresedinte executiv Apple. Intr-o nota interna transmisa angajatilor subordonati, Angela Ahrendts discuta despre cultra Apple, vizitele facute de cagtre ea in magazinele Apple si planurile pentru viitor (despre care v-am vorbit in detaliu aici). Modul in care ea comunica cu fiecare angajat, indiferent de rangul sau, a facut-o sa fie imediat extrem de bine vazuta in inetriorul Apple, iar interesul pe care il arata fata de divizia pe care o conduce este remarcabil, in ultimele luni facand vizite la foarte multe magazine Apple si contactand multi subalterni pentru a vedea ce trebuie schimbat sau imbunatatit.