
Zilele acestea are loc conferinta inaugurala a site-ului Re/code, Code Conference, in care cele mai importante figuri din industria tehnologica vor vorbi cu celebrii jurnalisti Walt Mossberg si Kara Swisher despre evolutia companiilor pe care le reprezinta si, eventual, despre produsele viitoare. In cursul acestei dimneti Eddy Cue, vicepresedinte executiv al Apple si directorul departamentului servicii si software pentru internet, impreuna cu Jimmy Iovine, cofondator si director general al Beats, au fost prezenti impreuna pe scena pentru a vorbi despre cumpararea companiei Beats si despre produsele si serviciile Apple.
Dupa ce a mentionat ca anul acesta Apple pregateste lansarea celei mai importante serii de produse din ultimii 25 de ani, Eddy Cue a facut si cateva mentiuni legate de iTunes Store si iTunes Radio. Magazinul virtual de aplicatii al Apple si serviciul de streaming audio au atins noi recorduri. iTunes Store a vandut recent cea de-a treizeci si cinci miliarda piesa, iar iTunes Radio, serviciul disponibil incepand cu toamna anului 2013 in Statele Unite si, ulterior, in Austrialia, a ajuns la 40 de milioane de utilizatori in intreaga lume.
Vorbind despre noua relatie dintre Apple si compania Beats, Cue a declarat ca relatia buna a Apple cu artistii, datele despre tabieturile clientilor melomani si cele peste 800 de milioane de conturi iTunes care au atasate carduri de credit vor avea o contributie uriasa asupra evolutiei companiei Beats Music, divizie a Beats, care ofera serviciul de streaming audio cu acelasi nume.
Jimmy Iovine a declarat ca serviciul Beats Music, unul dintre principalele motivele care au stat la baza deciziei Apple de a achizitiona intreaga companie Beats, are in prezent 250.000 de abonati. Avand in vedere faptul ca acest serviciu este oferit numai persoanelor din Statele Unite pe baza de abonament, dar si ca este disponibil de numai trei luni, cifra este una destul de buna. Iovine a mai adaugat ca Beats a facut o greseala evitand sa ofere de la bun inceput posibilitatea de a te abona la serviciu printr-o cumparatura din aplicatie si de aceea cele 5 milioane de persoane care au descarcat aplicatia nu au fost atrase sa se aboneze de la bun inceput.
Beats Music a suferit o prima schimbare de la anuntul Apple privind achizitionarea companiei Beats, perioada de testaregratuita a serviciului fiind extinsa la 14 zile, iar pertul anual al abonamentului scazand de la 120 $ la 99$. Merita mentionat faptul ca iTunes Radio si Beats Music nu vor fuziona dupa aceasta achizitie, Apple urmand sa ofere separat serviciul Beats de cel propriu.