Compania Apple a facut deja o traditie in a achizitiona companii mici, care nu au o valoare de piata foarte mare, dar au potential pentru dezvoltarea produselor si serviciilor lor. Cea mai recenta achizitie a companiei americane ar fi fost facuta in cursul acestei saptamani, iar compania aleasa este Burstly, care a dezvoltat o platforma populara de testare a versiunilor beta pe iOS, TestFlight. Informatia aparuta initial pe site-ul TechCrunch si confirmata apoi de Apple celor de la Re/Code vine sa ii bucure pe dezvoltatorii de aplicatii care acuzau compania americana din cauza sistemului fragmentat de testare a versiunilor beta ale aplicatiilor aflate in curs de dezvoltare.
Burstly are in prezent trei produse importante, numite SkyRocket (publicitate pe mobil), Flight Path (analiza) si TestFlight, cel mai important dintre ele, deoarece ofera un mod foarte bun de a testa software-ul inainte de a fi publicat in magazinele de aplicatii. Dezvoltatorii de aplicatii pentru iOS isi doresc in mod cert un sistem de distribuire a aplicatiilor mai eficient, care sa nu se reduca numai la echipele lor, ci si la alte persoane, pentru o testare mai eficienta si, de ce nu, pentru promovarea viitoarelor lansari pe diferite site-uri web.
Primele speculatii pe marginea achizitionarii companiei Burstly de catre Apple au aparut dupa ce compania si-a retras produsul pentru Android in cursul acestei saptamani. Deocamdata nu se stie cu certitudine care sunt intentiile companiei din Cupertino, dar este posibil ca pana la sfarsitul acestui an sa vedem un sistem mai eficient de testare beta a aplicatiilor.
Sursa: Re/Code