Cum reteaua sociala Facebook este un adevarat fenomen, foarte multi utilizatori prefera sa utilizeze Evenimentele Facebook pentru a planifica anumite intalniri si invita prietenii la ele. Din pacate multi dintre noi nu suntem prea incantati de faptul ca primim invitatii la diferite evenimente care nu ne intereseaza si care ne sunt afisate in aplicatiile Calendar pentru iOS si OS X fie ca vrem, fie ca nu vrem. Facebook nu ne permite sa eliminam anumite evenimente din aplicatia Calendar pentru iOS si OS X, motiv pentru care functia a devenit pentru multi un rau. Mie personal nu imi place sa primesc notificari duble pentru un singur eveniment, precum nici sa vad in lista cu evenimente din aplicatia Calendar niste invitatii care nu ma intereseaza.
Pe de alta parte, anumiti utilizatori s-ar putea sa isi doreasca sa aiba afisate evenimentele Facebook in aplicatia Calendar a dispozitivului lor.
Indiferent de preferintele dvs., trebuie sa stiti ca puteti activa sau dezactiva Evenimentele Facebook din aplicatia Calendar a OS X in doua moduri. Inainte de a incepe, trebuie sa stiti ca, pentru a integra Evenimentele Facebook in aplicatia Calendar, va trebui sa aveti OS X Mavericks (sau mai recent) instalat pe Mac.
- Cum sa adaugati sau sa eliminati calendarul pentru Evenimentele Facebook din aplicatia Calendar in OS X
- Cum sa afisati sau sa ascundeti calendarul pentru Evenimentele Facebook sin aplicatia Calendar a OS X
Cum sa adaugati sau sa eliminati calendarul pentru Evenimentele Facebook din aplicatia Calendar in OS X
- In bara de meniu situata in partea de sus a ecranului, faceti clic pe butonul (Apple);
- Alegeti optiunea Preferinte sistem;
- In fereastra deschisa, faceti clic pe pictograma Conturi internet;
- Adaugati un cont Facebook, in cazul in care nu l-ati adaugat inca, facand clic pe logoul Facebook si urmand pasii de pe ecran (presupune introducerea numelui de utilizator si a parolei). In cazul in care aveti adaugat un cont Facebook, faceti clic pe numele acestuia in lista din stanga;
- Acum faceti clic pe casuta din dreptul intrarii Calendare pentru a adauga sau elimina calendarul destinat evenimentelor Facebook. Optiunea este activata in momentul in care apare bifa in casuta respectiva.
Cum sa afisati sau sa ascundeti calendarul pentru Evenimentele Facebook sin aplicatia Calendar a OS X
In cazul in care nu doriti sa fiti foarte drastici si sa eliminati calendarul Evenimente Facebook, atunci trebuie sa stiti ca il puteti dezactiva o perioada de timp in aplicatia Calendar din OS X astfel incat sa nu mai primiti nicio notificare si sa nu mai fie afisat niciun eveniment Facebook in aceasta aplicatie. Pentru a putea face acest lucru va trebui, in primul rand, sa adaugati calendarul Evenimente Facebook urmand pasii de mai sus.
- Deschideti aplicatia Calendar din dock sau Launchpad;
- Faceti clic pe butonul Calendare situat in bara cu optiuni din partea de sus a ferestrei aplicatiei Calendar;
- Faceti clic pe bifa situata in casuta din partea stanga a calendarului Evenimente Facebook ce este afisat in sectiunea care poarta denumirea contului dvs. Facebook. Calendarul Evenimente Facebook este ascuns in momentul in care casuta este goala.
In momentul in care va razganditi si doriti din nou sa afisati in Calendar toate evenimentele Facebook, urmati din nou pasii de mai sus si bifati casuta Evenimente Facebook.