Atunci cand a lansat iPad Air, compania Apple a inceput campania de promovare a tabletei iPad denumita “Life on iPad” prin care incearca sa ne prezinte modul in care oameni din intreaga lume isi folosesc tableta pentru a-si imbunatati munca de zi cu zi. Continuand ideea acelei campanii, compania Apple a publicat in cursul noptii trecute o noua campanie centrata pe poezie si pe ceea ce inseamna sa fii om. Sub denumirea de “Your Verse Anthem?”, reclama se imbina perfect cu gandirea Apple care sta la “intersectia dintre tehnologie si stiintele umaniste” si inseamna recunoasterea importantei tehnologiei, dar laudarea realizarilor sufletului uman.
[youtube=http://youtu.be/jiyIcz7wUH0]
In cadrul clipului video de mai sus vom auzi vocea celebrului Robie Williams din filmul “Dead Poets Society” care sustine un monolog despre importanta tehnologiei. In acelasi timp, Apple ne prezinta o serie de imagini care se imbina cu cuvintele frumoase spuse pe fundal si care ne prezinta modul in care diversi oameni, din diferite locuri, care practica diferite activitati isi folosesc iPad-ul pentru a descoperi lumea, pentru a o face mai buna sau pentru a atinge noi limite.
Impreuna cu noul spot publicitar, compania Apple a publicat pe site-ul sau o noua pagina numita “Your Verse” care ne prezinta povestile fiecaruia dintre cei pe care i-am vazut in clipul video, din varful lumii si pana in adancurile oceanelor.
Reclama este frumos inregistrata si chiar minunat produsa. Intr-un moment in care competitorii companiei si ai tabletei iPad incearca sa isi promoveze produsele invocand motive care uneori sunt ilare si incercand sa ne demonstreze de ce ale lor tablete sunt mai importante decat iPad-ul, compania Apple continua sa realizeze reclame prin care arata ca iPad-ul poate fi folosit practic in orice activitate si care pot fi privite ca niste capodopere.
Asa cum ne intreaba si Robie Williams la sfarsitul monologului, “care va fi versul tau”?