[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ShyrAhp8JQ]
Saptamana trecuta compania Apple publica unul dintre cele mai bune spoturi publicitare din ultimii ani pe care il denumea sugestiv “Your Verse Anthem”. In cadrul spotului respectiv compania americana ne prezenta o serie de persoane care foloseau iPad Air pentru diferite activitati, de la descoperirea adancurilor oceanelor si pana la escaladarea muntilor inalti, intregul clip de 90 de secunde avand pe fundal discursul lui Robie Williams din “Dead Poet’s Society” (Urmareste clipul “Your Verse Anthem”). Dat fiind faptul ca se aproprie Super Bowl, meciul pentru campionat din National Fotball League (NFL), un eveniment extrem de important pentru americani, care genereaza audiente de zeci de milioane de oameni, compania Apple a decis sa publice doua reclame noi pentru a promova iPad Air, ambele avand aceleasi elemente precum reclama de saptamana trecuta. “Light Verse” si “Sound Verse” sunt denumirile celor doua reclame, iar ele reprezinta mai degraba versiunile scurte ale primei reclame, deoarece durata fiecareia este de 30 de secunde.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MghxMfFgoXQ]
In cazul ambelor spoturi vorbim despre acelasi monolog al lui Robie Williams pe fundal, dar care este oarecum modelat pentru a se imbina cu fiecare dintre scenele prezentata. Desi la o prima vedere am putea spune ca Apple a taiat pur si simplu clipul lung si a creat doua reclame noi, in realitate cele doua clipuri nu contin chiar aceleasi secvente, compania americana adaugand cateva scene noi si preluand cateva elemente pe care le-am vazut deja in clipul “Your Verse Anthem”.
Asa cum va spuneam inca de saptamana trecuta, clipul Your Verse Anthem, precum si cele doua reclame noi fac parte din campania “Your Verse” in care compania Apple ne intreaba care va fi versul nostru in povestea lumii si in “poezia” campaniei lor in care ne prezinta povestile unor oameni care folosesc iPad-ul in munca de zi cu zi.