Apple continua seria de campanii publicitare prin care doreste sa ne arate cat de mult accent pun ei pe experienta de utilizare a dispozitivelor si pe modul in care utilizatori din intreaga lume isi folosesc dispozitivele zi de zi acasa, la serviciu, in timpul liber, etc. Cea mai noua campanie careia i-au dat startul saptamana aceasta poarta denumirea “Life on iPad” si ne prezinta povestile de succes ale unor oameni sau companii care folosesc tabletele in diferite locuri in care pana nu demult hartia era singurul instrument ajutator in munca lor. In cadrul paginii care poate fi gasita pe website-ul Apple dedicat iPad-urilor, veti gasi clipul video rulat de catre Apple in cadrul conferintei de prezentare a iPad Air si iPad mini cu ecran Retina, un clip video de 120 de secunde in care ne sunt prezentati mai multi utilizatori care folosesc iPad-ul in munca lor de zi cu zi.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=B8Le9wvoY00]
In pagina Life on iPad, sunt in total sase povesti, fiecare dintre ele prezentand o alta persoana sau companie din domenii de activitate complet diferite care ne spune cum iPad-ul le-a imbunatatit munca de zi cu zi. Pagina fiecareia dintre cele sase povesti ruleaza in partea de sus un scurt clip video derulat in continuu care ne prezinta pe scurt cum folosesc acei utilizatori iPad-ul in munca lor. Una dintre povesti este a doctorului Itaru Endo, seful sectiei de chirurgie digestiva si transplant de ficat la Yokohama City University. Acesta ne spune cum tableta celor de la Apple il ajuta in timpul operatilor si a transplanturilor, el dezvoltand impreuna cu o companie specializata o aplicatie pentru iPad care afiseaza in timpul operatiilor date ale pacientului.
We use an iPad app to overlay 3D blood vessels and blood flow areas during surgery, giving us more patient information in the operating room.” – Dr. Itaru Endo
Puteti vizualiza toate cele 6 povesti urmand acest link. Merita!