La inceputul lunii mai va spuneam ca Apple urmeaza sa aduca modificari importante serviciilor AppleCare si AppleCare+, in acel moment fiind informati ca aceste servicii urmeaza sa fie pe baza de abonamente legate de clienti si nu de fiecare produs pe care il cumpara acestia, dar si ca suportul pe care il ofera aceste servicii va fi imbunatatit. Chiar daca in ceea ce priveste abonamentele nimic nu s-a concretizat inca, se pare ca totusi angajatii comapaniei din Cupertino au lucrat intens la sistemul de suport online al AppleCare modificandu-i complet interfata. Conform celor de la 9to5Mac, care au surse in interiorul companiei din Cupertino si care au furnizat informatii acurate in trecut despre produsele si serviciile companiei, angajatii Apple vor oferi suport prin chat 24/7 tuturor celor care au cumparat pachetele AppleCare, lansarea noului sistem fiind programata pentru lunea viitoare, 12 august, existand totusi posibilitatea ca aceasta data sa fie modificata intre timp.
Separat de suportul extins prin chat, Apple va modifica de asemenea website-ul pentru suport al AppleCare, oferind butoane mari, usor de accesat, similare cu cele care apar in acest moment pe alte cateva pagini de suport ale companiei. Noua schimbare a interfetei va ajuta foarte mult utilizatorii care vor care vor putea mult mai usor sa mearga pas cu pas spre rezolvarea problemei pe care au intampinat-o cu iOS device-ul sau Mac-ul lor. Utilizatorii iOS vor fi cu siguranta familiarizati cu noul design intuitiv al website-ului, noua experienta de utilizare urmand a fi focusata pe conectarea la un angajat Apple care sa ne poata rezolva problema si nu pe articolele care trebuiau parcurse inainte de a lua legatura cu cineva.
Schimbarea serviciului AppleCare va fi una pe care utilizatorii iOS si Mac OS X o asteapta demult, cei de la Apple fiind obligati oarecum sa imbunatateasca si mai mult serviciile de asistenta, odata cu problemele create de companiile concurente. Deocamdata, Apple este singura companie care ofera asistenta utilizatorilor si trebuie remarcat faptul ca relatia dintre compania din Cupertino si clienti sai nu se incheie atunci cand acestia au cumparat produsele, ci abia atunci incepe.
Sursa: 9to5Mac