In urma cu cateva saptamani va spuneam ca Apple se pregateste sa lanseze intr-un viitor apropiat o versiune complet redesenata a website-urilor de asistenta AppleCare, oferind utilizatorilor un mod mult mai intuitiv de a gasi rezolvare la problemele intampinate cu device-urile sau serviciile Apple. Confirmand spusele zvonului aparut pe atunci, Apple a lansat in cursul noptii trecute versiunea complet redesenata a portalului AppleCare dar si asistenta 24/7 live chat. Gratie noii versiuni a website-ului, utilizatorii vor putea sa gaseasca mult mai usor problemele pe care le intampina cu device-urile lor si sa contacteze pe unul dintre angajatii companiei din Cupertino care sa ii ajute in rezolvarea lor.
Asa cum eram informati in zvonul aparut saptamanile trecute, compania Apple s-a inspirat din interfata iOS atunci cand a redesenat website-ul AppleCare, toate butoanele fiind de dimensiuni mari, cu pictograme si scurte descrieri care sa faca utilizatorii sa gaseasca mult mai rapid rezolvarea problemelor. Noul website AppleCare se focuseaza acum mai mult pe indrumarea utilizatorilor catre angajatii Apple, oferindu-le posibilitatea de a-si face programari la Genius Bar, de a accesa asistenta live chat, dar si de a programa un apel telefonic cu unul dintre angajatii companiei. Practic, Apple a renuntat sa mai trimita utilizatorii catre articolele de ajutor, oferindu-le posibilitatea de a sta de vorba cu un angajat care sa ii ajute sa iis rezolve problema mult mai rapid si mai simplu.
Asa cum poate ca stiati deja, Apple are o pagina de asistenta si pentru Romania care a primit actualizarea de design, dar care din pacate nu ne este de foarte mare folos indrumandu-ne de fiecare data direct catre un service pe care trebuie sa il cautam intr-o lista foarte lunga. De asemenea, tot website-ul Apple Romania ne ofera asistenta numai pentru iPhone si iTunes prin cateva articole de invatare a unor functii si rezolvare a unor probleme.
Via: 9to5Mac