Apple a dus o campanie puternica de promovare a iPad mini dupa ce acest produs a fost lansat in luna octombrie a anului trecut. Unul din mediile in care cei din Cupertino au promovat noul device au fost ziarele in care au afisat, pe pagina intreaga, o imagine cu dimensiunea reala a iPad mini pe ecranul caruia era expusa coperta ziarului sau a revistei in care era promovat, un lucru inedit si extrem de apreciat de critici. Gratie acestui mod de promovare, cei de la Apple au castigat premiul cel mare la Cannes Lion International Festival of Creativity, unul din cele mai importante premii in industria reclamelor. Cei care au ales sa acorde acest premiu companiei Apple au fost impresionati sa vada modul in care a reusit compania din Cupertino sa faca o reclama perfecta pentru mediul in care a fost rulata.
iPad-ul a fost de la bun inceput un mare competitor al ziarelor si al revistelor tiparite pe hartie, venind ca si o alternativa foarte buna pentru utilizatori pe care ii ajuta sa citeasca toate ziarele si revistele la care sunt abonati foarte simplu si comod. Promovarea acestui device chiar in mediul cu care concureaza a fost un lucru extrem de apreciat si trebuie sa recunoastem ca ideea din spatele acestei campanii de promovare a fost foarte buna.
Sursa: AdvertisingAge