In urma cu cateva saptamani a aparut un zvon conform caruia Apple ar urma sa aduca modificari serviciului AppleCare si politicii de reparare a iPhone. Atunci o persoana din interiorul companiei Apple a sustinut faptul ca iPhone-urile vor fi reparate direct in service-urile Apple sau in cele ale resellerilor, dar numai in cazul in care acele produse sunt iesite din garantie, totul fiind in favoarea clientului care va trebui sa plateasca mai putin pe repararea unui terminal stricat. Aceasta schimbare este confirmata, cel putin partial, de un email trimis de catre Apple unui reseller din Brazilia. Pe langa informatiile pe care le stiam deja, in email mai apare si inlocuirea ecranelor iPad-urilor, despre care nu ni s-a spus nimica in zvonul anterior.
In poza de mai sus nu ne apar toate datele pe care reseller-ul le-a primit in email si nu putem spune daca informatiile sunt autentice sau nu. Oricum, exista posibilitatea ca Apple sa ne repare incepand cu lunile urmatoare terminalele direct in service-uri, iar daca acest lucru va fi numai in cazul terminalelor iesite din garantie, atunci multi utilizatori vor fi multumiti.
Sursa: Apple Insider