Dupa campania de promovare a iPhone, Apple incepe campania „Why you’ll love an iPad”

0
392

Why iPad Apple

Dupa ce in urma cu aproximativ doua saptamani Apple incepea campania „Why you’ll love an iPhone” prin care incerca sa creasca popularitatea iPhone, astazi a publicat o noua sectiune in pagina dedicata iPad, intitulata „Why you’ll love an iPad”, care urmeaza aceeasi reteta ca si cea pentru iPhone.

Pe langa un website pentru iPad usor reconstruit, pagina „Why you’ll love an iPad” listeaza premiile castigate de iPad in urma unor studii ale J.D. Power and Associates din care reiese faptul ca tableta celor de la Apple ofera cea mai mare satisfactie in randul utilizatorilor acestui tip de produse. Tot pe baza unor studii cei de la Apple afima ca 81% din totalul traficului web facut de tablete apartine iPad, 95% din companiile top 500 ale Fortune utilizeaza iPad-uri, iar 65% din scolile din SUA utilizeaza aceasta tableta. Continuand, cei de la Apple lauda iPad-ul spunand ca este singura tableta cu 300,000 de aplicatii facute special pentru ea, lauda design-ul si calitatea materialelor folosite in fabricarea produsului si promoveaza faptul ca este disponibil in doua marimi si ca are un ecran de cea mai buna calitate. Bateria care are o autonomie de 10 ore, camera iSight de 5 megapixeli capabila sa inregistreze videoclipuri in format Full HD 1080p, camera frontala FaceTime HD, conectivitatea ultrarapida LTE si wireless, iOS 6 si iCloud sunt mentionate de catre Apple, care sustine si faptul ca este singura tableta pe care putem gasi toate acestea. In final, cei din Cupertino lauda iPad-ul si pentru suportul venit din partea oamenilor reali la numerele de telefon speciale si in magazinele fizice Apple Retail. La fel ca si in campania de promovare a iPhone, cei de la Apple au inceput sa trimita email-uri clientilor pentru a-i informa de aceasta campanie.

Era timpul ca Apple sa inceapa sa isi promoveze mai bine produsele, deoarece pana acum nu dadeau mare importanta reclamelor, bazandu-se pe popularitatea crescuta a produselor lor. Faptul ca nu au facut astfel de campanii si pana acum, au ajutat concurentii sa castige o popularitate destul de mare, bazandu-se si pe naivitatea unora dintre cumparatori.

 

Sursa: Apple
- Reclamă -