In urma cu doua saptamani, Apple a lansat iOS 6.1 pentru public si de atunci pe forumuri au aparut foarte multe plangeri cu privire la problemele acestei veesiuni, multe dintre ele fiind legate de autonomia bateriei. Problema utilizarii retelelor celulare de pe iPhone 4S a fost rezolvata in urma cu cateva zile prin lansarea iOS 6.1.1. Ieri o noua problema a fost descoperita, de aceasta data fiind vorba despre serviciul de email Microsoft Exchange care genereaza consum excesiv de resurse pe servere si probleme la sincronizarea cu serverele Microsoft. Initial, cei de la Microsoft au pulicat un document suport prin care ofereau solutii temporare pentru rezolvarea problemei, iar astazi Apple admite existenta problemelor si promite sa le rezolve cat mai curand posibil. Printr-un document suport, Apple recunoaste aceasta problema, spune ca o rezolvare a fost descoperita si ca aceasta va fi disponbila printr-o actualizare de software. Pana atunci, compania din Cupertino ofera o solutie temporara de rezolvare a ei, iar daca aveti un astfel de cont si ati intampinat problema va trebui sa urmati pasii de mai jos:
- Deschideti aplicatia Configurari din ecranul de pornire al iOS device-ului dvs;
- Apasati pe Mail, Contacte, Calendare;
- Selectati contul Exchange din lista conturilor de mail;
- Comutati butonul din dreptul Calendar pe OFF/O si asteptati 10 secunde;
- Comutati din nou butonul din dreptul Calendar pe ON/I.
Aceasta solutie ar trebui sa va rezolve problema, conform celor de la Apple, iar daca intampinati in continuare probleme va trebui sa asteptati pana la publicarea software update-ului de catre Apple.
Sursa: Apple