Ieri cu ocazia Super Bowl-ului, a fost descoperita o noua schimbare facuta de catre Apple App Store-ului, care vine in beneficiul dezvoltatorilor de aplicatii. Desi cei din Cupertino nu au rulat in cadrul acestui eveniment extrem de important pentru americani nicio reclama publicitara, creatorii filmului Star Trek: Into Darkness ne ofera la finalul unui teaser un link catre aplicatia lor din App Store. Partea interesanta este ca acestia au folosit un URL personalizat pentru a trimite utilizatorii catre aplicatia lor, utilizand domeniul AppStore.com, domeniu ce nu a mai fost intalnit pana acum la nicio aplicatie din App Store.
App Store a anuntat dezvoltatorii, prin intermediul unui document suport publicat in urma cu cateva zile, ca isi pot crea link-uri personalizate catre aplicatiile lor din iOS App Store si Mac App Store folosind domeniul AppStore.com. De fapt, Apple a adaugat acest URL mai scurt pentru ca dezvoltatorii sa isi poata promova mai simplu aplicatiile, iar utilizatorii sa poata ajunge mai usor la ele prin intermediul browserelor. Apple a obtinut marca App Store si domeniul AppStore.com in 2008, CEO-ul Salesforce, Marc Benioff, oferindu-i-le lui Steve Jobs drept cadou, la scurt timp dupa ce compania din Cupertino a anuntat lansarea App Store-ului.
Sursa: CNET, via iOS Developer Library