Uitat parola Icloud
iTutorial – Tutoriale și noutăți despre iPhone, iPad și Mac › Forumuri › iOS, iPhone, iPad, iPod și Apple TV › iPhone › Uitat parola Icloud
Etichetat: uitat icloud iphone
- Acest subiect are 21 de răspunsuri, o opinie și a fost actualizat ultima dată acum 8 ani, 2 luni de
Alex Popa.
-
AutorArticole
-
-
Iphone 5s
VizitatorBuna ziua am uitat parola la icloud si nu mai stiu ce sa fac + ca nu mai stiu nici intrebarile de securitate . Daca dau uppdate la ios 9 imi scoate contu ?? sau daca ma lasa sa bag alt cont ?
-
Alex Popa
ModeratorSalut, actualizarea sau restaurarea dispozitivului nu va elimina contul și nici nu va permite folosirea altuia. Întâi va trebui eliminat acel cont de iCloud, iar apoi se poate adăuga un altul sau folosi terminalul fără vreun cont.Reține însă că după actualizarea la o versiune nouă de iOS nu este obligatorie introducerea parolei, putând sări peste pasul care o solicită.
În cazul în care ești proprietarul contului ori ai documentele ce atestă că ești proprietarul telefonului, te poți adresa direct Apple pentru soluționarea problemei. -
marian
Vizitatorsal.
-
Alex Popa
ModeratorSalut, te rog lasă un mesaj pentru a-ți aproba postarea.
-
-
Mihai
VizitatorSalut
Am un IPhone 5C care dupa ce l-am folosit o zi intreaga, m-am trezit ca imi apare mesajul acela “Hello” si imi cere contul IDApple si parola. Sincer, nu le mai stiu!! A fost al fiului meu. Am luat legatura cu cei de la Apple pentru a-mi recupera contul sau a-mi creea altul.Mi-au cerut documentele, pe care le-am si trimis prin mail. Ai idee cumva in cat timp se poate rezolva problema asta? Au trecut doua zile si nu mi-au dat nici un raspuns. Sau, exista alta modalitate de a-l debloca?
Multumesc! -
Alex Popa
ModeratorSalut, modul în care ai procedat este cel corect. Soluționarea problemei depinde de numărul de cazuri – poate să dureze și 14 zile lucrătoare. În momentul în care au ajuns la o concluzie, vei primi un răspuns pe e-mail sau telefonic (în funcție de cum te-ai înțeles cu ei).
-
Mihai
VizitatorMultumesc de raspuns. In alta ordine de idei as vrea sa spun ca apreciez munca pe care o faci pe acest site si informatiile extrem de folositoare de aici.
Sarbatori fericite!-
Alex Popa
ModeratorMulțumesc mult pentru feedback și urări! Sărbători fericite!
-
-
stanca
VizitatorBuna seara, aseara am primit mesaj sa instalez o versiune noua la telefon, iphone 5 si din greseala am apasat pe optiunea instaleaza acum, a inceput sa lucreze si apoi a aparut sigla apple, iar de atunci nu mai reporneste. apare tot logo-ul lor cand apas butonul de pornire.am tinut apasat butonul pornire si cel rincipal si tot asa apare, nu stiu ce sa ii mai fac sa reporneasca. ce sa ii fac? imi stiu contul apple si parola dar nu a aparut nimic sa scriu doar logoul lor.
-
Alex Popa
ModeratorSalut, și-a revenit telefonul? iTunes de pe Mac/PC îl recunoaște la conectare? Ai încercat să îl repornești forțat prin apăsarea butoanelor Principal + Adormire/trezire mai mult de 15-20 secunde?
-
stanca
Vizitatorbuna, nu a pornit desi l=am conectat la calculator. am tinut apasate butoanele si imi apare sa il conectez la laptop, itunes, dar nu mai stiu ce sa ii fac
sa descarc itunes pe calculator? -
stanca
Vizitatorsalut, am pornit telefonul dar numai prin restaurare si imi cere contul de configurare si parola, dar telefonul l-am primit si cine mi l=a dat nu ii mai stie parola si nici raspundurile la intrebari. eu am folosit telefonul cu id-ul meu de apple, dar acum il cere cel initial. daca merg cu el la un magazin de apple, o au in baza lor de date? e cumparat din spania….
multumesc mult de ajutor pana acum -
Alex Popa
ModeratorApple nu te va ajuta, dacă nu poți face dovada plății… Din păcate, cel care ți l-a vândut nu era adevăratul proprietar, iar acum telefonul ți-a rămas blocat în contul de iCloud în care, de fapt, era blocat de când l-ai cumpărat (de aceea se indică restaurarea înainte de achiziție). Îmi pare rău pentru această situație, dar nu aveai ce să îi, faci în afară de restaurare, dacă a rămas blocat la actualizare, apoi a intrat în Mod Recuperare).
-
-
-
Mihai
VizitatorSalut
Am primit raspuns de la Apple in legatura cu IPhone-ul 5C de care iti vorbeam pe data de 23. Cel la care i-am uitat ID-ul si parola. Iata ce imi spun ei:“We need the original sales receipt to show proof of purchase of the product. To be considered valid, the receipt must include this information:
• Reseller’s name, address, and phone number or website URL
• Date of purchase when the product was originally sold
• Itemized product information, including price and product serial number
• Total price paidThe serial number can be typed or handwritten. If the reseller didn’t provide the serial number on the receipt, you can write the number on the receipt before you send it.”
Eu le-am trimis un bon fiscal cu stampila magazinului, iar acolo sunt trecute toate aceste date in afara de SN, ori SN-ul nu se trece pe bonul fiscal si nici pe factura daca nu ma insel. SN-ul il am pe ambalajul original(deoarece nu mai pot intra in setarile telefonului fiind blocat). Le-am trimis de asemenea certificatul de garantie semnat si stampilat si cu IMI-ul telefonului pe el. Ce mai vor oamenii astia, sa le incercuiesc fiecare informatie de pe bon si certificat si sa le-o traduc? Sa i-au legatura din nou cu magazinul si sa-mi trimita copia bonului fiscal iar eu sa le trimit lor un screenshot? Daca imi poti da un sfat ti-as fi recunoscator.-
Alex Popa
ModeratorDacă ai numai bon fiscal, atunci este normal ca numărul de serie să nu fie trecut decât, eventual, pe certificatul de garanție anexat (dacă era factură, atunci numărul trebuia trecut la detalii). Părerea mea este să le trimiți o copie a bonului fiscal pe care să evidențiezi data achiziției, prețul plătit, informațiile vânzătorului (ar trebui să apară în antetul bonului) și să treci (pe imagine, nu direct pe bon, dacă se poate) numărul de serie, așa cum apare pe cutia originală. De asemenea, le poți trimite în e-mail și numărul IMEI care apare tipărit pe spatele dispozitivului. Anexarea certificatului de garanție ar fi recomandată și ea.
Nu cred că este necesar să iei legătura cu magazinul, din moment ce ai bonul și pe el se văd informațiile solicitate.
Totuși, voi menționa că ei ar putea refuza să te ajute în această situație, dacă telefonul nu a fost achiziționat de la un revânzător de produse Apple autorizat – spune-mi te rog numele vânzătorului și îți voi spune dacă este sau nu autorizat Apple. Știu, e stupid, dar așa procedează Apple – și dacă nu ar fi autorizat, tu tot poți să încerci, chiar dacă există marele risc de a-ți respinge solicitarea.
-
-
Mihai
VizitatorSalut
In legatura cu SN-ul voi face si o poza cu spatele cutiei, acolo unde este trecut si SN si IMI, alaturi de telefon, poate ajuta si asta cu ceva. Culmea e ca in mail mi-au trimis chiar ei seria telefonului!?!!. Vanzatorul este MediaGalaxy(Altex). Le-am trimis data trecuta si certificatul de garantie dar nu au zis nimic legat de el. Am fost azi totusi la Media Galaxy iar cei de acolo mi-au dat un alt certificat de garantie unde au trecut si SN-ul telefonului(au fost baieti de salon si le multumesc), au facut un scan al bonului impreuna cu CI-ul meu si au stampilat acea foaie A4(aici te rog iar sa imi spui daca ar trebui sa le trimit si asa ceva) dar din pacate nu-mi pot da un duplicat al bonului, sunt trei ani totusi de cand l-am cumparat.
Am discutat prima data cu o tipa de la Apple la telefon si i-am spus de Altex la care ea mi-a raspuns ca e ok. E posibil ca ei sa nu inteleaga ce e scris pe acel bon mai ales ca s-a cam sters pe ici pe colo, e hartie termica dar am sa le evidentiez si sa le traduc eu. Ei spun in mail “on the receipt” deci pe bon. Si ca o ultima intrebare: cum sa evidentiez pe bon ce imi cer ei, in Photoshop sau de mana cu bonul pus pe o foaie A4? Cred ca intelegi ce vreau sa spun.
Multumesc-
Alex Popa
ModeratorSalut, îmi pare rău, am răspuns la această întrebare dar cumva nu mi s-a publicat răspunsul, așa că voi reveni cu informațiile.
Da, poți să trimiți acea foaie primită de la ei, precum și copie după bonul original și certificatul de garanție. Cât despre evidențiat și tradus, îți recomand să subliniezi sau încercuiești toate informațiile solicitate de ei, precum și să traduci în engleză ceea ce poate să nu fie înțeles (de exemplu: „Garanție” și câmpurile unde apare numărul de serie, vânzătorul, etc.). De asemenea, îți recomand din nou să treci numărul de serie pe imaginea cu bonul.
Cât despre program, este mai mult decât bun Photoshop, dar nu necesar. Pot fi folosite o mulțiume de alte programe, începând cu Word și încheind cu orice program de editare foto care are și instrumente de adnotare.
Să mă ții te rog la curent cu răspunsul primit de la ei.An Nou fericit!
-
-
Mihai
VizitatorMultumesc frumos de raspuns. Este imperativ necesar sa o rezolv, am multe informatii, contacte si note in acel telefon. Te voi tine la curent.
Un An Nou fericit si tie! -
Mihai
VizitatorSalut Alex,
M-ai rugat in ultimul post sa te tin la curent cu situatia. Iata:
Dupa lupte seculare, nervi intinsi la maximum, mail-uri si telefoane am reusit sa-mi recuperez ID-ul si parola.Le-am trimis absolut tot ce imi cereau(acte originale) iar eu primeam acelasi mail ca raspuns. Dupa ce am primit si a treia oara mail de idiotii aia de la AplleCare Account Security (timp in care au am vorbit si corespondat cu mai multi operatori), mi-au sarit capacele si am sunat din nou intrebandu-i daca-mi raspunde cumva un robot. Am vorbit cu o tipa foarte cumsecade, rabdatoare si asta m-a facut si pe mine sa ma calmez.In timp ce vorbeam cu ea a venit fiul meu si mi-a spus ca si-a adus aminte ID-ul dar nu mai stie parola. I-am dat sa vorbesca cu tipa de la telefon si dupa aproape o jumatate de ora s-a rezolvat. Eram asa de fericit de ziceai ca atunci l-am cumparat!
Ce vreau sa spun dupa turul asta de forta: daca nu ai un document in engleza (a se intelege a fi anglo-saxon), poti sa le trimiti si act notarial ca tot nu te vor crede. Si factura daca le-as fi trimis (in loc de bon fiscal) ar fi generat acelasi rezultat. Ei sunt setati doar pe anglo-saxoni, restul sunt posibili hoti! Asta am observat eu. Vorbesc frumos cu tine, explica de fraude, de politica Apple, de bla-bla-uri dar ramane ca-n tren.
Asadar, daca ai uitat ID-ul…poti folosi device-ul respectiv doar ca bibelou indiferent cate acte de provenienta ai!Toate cele bune!
-
Alex Popa
ModeratorSalut, din păcate și din experiența personală și din experiența altor cititori, am ajuns să concluzionez că cei de la AppleCare sunt un fel de roboți, care merg exact după șabloanele date. Mi se pare complet anormal să revuze să îți ia în calcul bonul de la un revânzător autorizat de produse Apple, cu atât mai mult în situația în care pe bon apar datele cerute de ei și ai tradus acolo unde a fost nevoie. Este absurd și chiar discriminator.
Mulțumesc pentru că ai venit cu această clarificare și mă bucur că ai reușit în cele din urmă să îți rezolvi problema!
-
-
Mihai
VizitatorProblema asta se poate rezolva intr-un singur mod: infiintarea unui call-center in Romania cu operatori vorbitori de limba romana, care cunosc modalitatile fiscale de la noi si cu inregistrarea in baze de date ale celor care apeleaza pentru ajutor. Se creeaza si locuri de munca si pe deasupra problemele se rezolva mai repede si mai usor. Este inadmisibil sa-mi rezolv problema la Los Angeles sau Londra sau mai stiu eu unde cu oameni care habar nu au si nu ii intereseaza de limba romana sau politicile fiscale de aici. Eu cred ca se vand destule produse Apple in Romania incat sa justifice deschiderea unui birou aici iar Apple sa fim sinceri, nu e un amarat de boutique sa spuna ca nu are bani de asa ceva. Cunosc companii mult mai mici care au avut decenta sa deschida o reprezentanta aici.
-
Alex Popa
ModeratorDin păcate celor de la Apple li se rupe (mai pe românește) de România. Nu doar că nu avem asistență în România, dar majoritatea celorlalte servicii oferite de ei nu sunt disponibile la noi – nici măcar iTunes Movies Store. Și mă tem că, oricât de bine s-ar vinde produsele lor aici (și se vând…), lucrurile tot nu se vor schimba prea curând.
-
-
-
AutorArticole