La fel ca si orice versiune majora a sistemului de operare pentru iPhone si iPad, iOS 8 nu este nici pe departe lipsit de probleme. Multiple functii noi puteau sa mai fie retusate, unele probleme vechi inca mai sunt prezente in iOS, si probabil ca ati vazut in ultimele zile faptul ca pe retelele sociale diferiti s-au legat de cateva dintre erorile intampinate in sistem. Ceea ce trebuie sa stiti, insa, este ca Apple ii urmareste pe cei care le posteaza.
Cu bune intentii, evident, compania Apple are o “camera de razboi” unde angajatii sai urmaresc problemele sesizate de catre utilizatori pe retelele sociale si ii contacteaza pentru a le rezolva, potrivit unui utilizator al Reddit. Dupa ce a instalat iOS 8, respectiva persoana a postat pe Twitter o problema legata de functia Partajare familiala introdusa in iCloud. Imediat dupa, un angajat al Apple l-a contactat pe aceeasi retea sociala si i-a solicitat mai multe intrebari in legatura cu problema respectiva.
Angajatul respectiv i-a spus persoanei in cauza ca echipa Apple incearca sa inlature eroarea legata de sistemul Partajare familiala, insa nu o pot reproduce pe dispozitivele lor, asa ca detaliile oferite de utilizator i-au ajutat sa inlature eroarea, iar alti utilizatori sa nu o mai intampine.
Afirmatiile respectivului utilizator au o sustinere destul de bua intrucat Bloomberg a scris despre un program pe care Apple il deruleaza pentru dispozitivele cu iOS, care are ca si scop gasirea si inlaturarea problemelor descoperite de diferiti utilizatori cat mai rapid. Astfel, nu este deloc surprinzator faptul ca Apple isi foloseste o echipa de angajati dedicata pentru a rezolva problemele cat mai rapid.