Lansat la inceputul acestei luni, dupa o perioada de testare de aproape patru luni, iOS 7.1 nu este lipsit de probleme. Una dintre erorile prezente in noua versiune a iOS este legata de Hotspotul personal, aceasta afectand anumiti posesori de iPhone din intreaga lume. Dupa ce au efectuat actualizarea la cea mai recenta versiune a iOS, anumiti utilizatori nu mai pot salva configurarile APN pentru Hotspotul personal, care, dupa actualizarea de la iOS 7.0.x la iOS 7.1 au fost eliminate de pe dispozitive.
Pe forumurile de discutii ale Apple si nu numai, un numar important de utilizatori mentioneaza ca intampina aceasta eroare. Din descrierile facute, se pare ca dispozitivul permite introducerea informatiilor in campurile APN din meniul Date Celulare, sectiunea Hotspot personal, dar nu salveaza valorile introduse, iar incercarea de a conecta dispozitive la Hotspotul activat de pe un dispozitiv cu iOS 7.1 genereaza erori. O parte dintre utilizatori au contactat echipa de asistenta a companiei Apple, dar acestia nu au reusit sa ofere o solutie, iar unii angajati au acuzat operatorii de telefonie mobile pentru aparitia acestor probleme. Contactand operatorii de telefonie mobila in retelele carora nu functioneaza Hotspotul personal, acestia au dorit sa sublinieze faptul ca problema este a dispozitivului care nu poate salva datele si nu a retelei.
Din descoperirile facute pana acum reiese ca problema ar aparea numai in cazul operatorilor de telefone mobila care nu au contracte cu Apple pentru folosirea dispozitivelor iPhone in retelele lor. Astfel, in ceea ce priveste tara noastra, numai COSMOTE, Orange si Vodafone sunt operatori autorizati Apple, iar utilizatorii care detin iPhone si sunt abonati intr-o retea mobila, cum ar fi cea a RCS & RDS, ar putea intampina dificultati in folosirea Hotspotului personal.
In cazul in care intampinati aceasta problema pe iPhone, trebuie sa asteptati pana cand Apple va lansa o actualizare a iOS ce o va rezolva.