Suntem siguri ca a existat cel putin o situatie, de cand aveti iPhone, in care a trebuit sa purtati o conversatie telefonica intr-un loc in care era foarte multa galagie in jurul dvs. Aceste situatii fac ca persoana cu care vorbeati sa trebuiasca sa “descifreze” ceea ce spuneti sau, chiar mai rau, sa nu inteleaga nimic din spusele dvs. Inginerii de la Apple s-au gandit la aceste situatii si la modul in care ar putea imbunatati calitatea conversatiilor audio pe care noi le purtam zi de zi pe iPhone-urile noastre. Astfel, acestia au introdus in iPhone 5 si iPhone 5s un al treilea microfon care anuleaza zgomotele de fundal, dar care nu a putut fi folosit in mod implicit la capacitatea lui maxima, deoarece nu toti utilizatorii doresc anularea zgomotelor de fundal. Dat fiind aceasta situatie, angajatii companiei din Cupertino au dus lucrurile si mai departe, introducand in iOS 7 o optiune care ne permite sa activam sau sa dezactivam anularea zgomotelor, astfel incat sa multumeasca pe toata lumea. Functia vine, in mod implicit, dezactivata asa ca va trebui sa o activati urmand pasii de mai jos:
Nota: Functia ar putea sa nu fie disponibila pentru toate modelele de iPhone. Din ce am testat eu, pe iPhone 4 si iPhone 4s, ea nu este disponibila, deoarece aceste terminale nu au al treilea microfon, situat in partea din spate, iar iPhone-urile compatibile sunt numai cele mai noi de iPhone 5, inclusiv.
- Deschideti aplicatia Configurari din ecranul de pornire al iPhone-ului dvs.;
- Apasati pe General;
- Apasati pe Accesibilitate;
- Derulati in jos pana la sectiunea Auz, si comutati butonul din dreptul Eliminare zgomot telefon pe I (verde).
Testand de ceva timp aceasta functie, trebuie sa va spun ca ea este destul de utila si ca reduce zgomotele atat cat este posibil, iar interlocutorul aude mai bine ceea ce vorbim noi. Din pacate, chiar si cu aceasta functie activata, noi nu vom auzi la telefon in cazul in care este zgomot in jurul nostru, fiind practic imposibila o imbunatatire in acest sens (eventual, daca avem casti pe urechi).
Salutare, acceasi problema o am si eu cu un Iphone 5s, este cumparat de o saptamana, nu am niciun fel de folie pe el, il tin intr-o husa de piele naturala, nu cred ca problema este de la folie, nu sunt auzit coerent, se aude foarte prost de catre interlocutor. Cred ca este o problema generala care ar trebui reglata cumva, o sa incerc sa vad cum fac cu garantia.
Husa s-ar putea sa fie problema la fel cum s-a intamplat in cazul lui Crisiti (vezi comentariile de mai sus). Daca, insa, nu este de la husa, restaureaza-l – http://itutorial.ro/2013/08/24/cum-sa-restaurati-restore-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/ – si apoi trimite-l in service.
Iti multumesc mult de tot.Intr-adevar , daca scot telefonul din carcasa “flip” si vorbesc nu mai intampin problemele ca apelantul nu ma aude 🙂
NU semnalul este problema mea .Problema este ca cel pe care il apelez / care ma apeleaza de fiecare data imi spune ca ma aude cu intreruperi 🙁 , problema este la microfon!!!De aceea am spus “”Mentionez ca telefonul are folie protectie fata / spate si este tinut intr-o husa tip “flip”. NU stiu unde gresesc 🙁
Am inteles ce ai spus, insa daca ar fi o problema hardware a microfonului, atunci nu te-ar mai auzi deloc cel cu care vorbesti la telefon (stiu prea bine acest lucru, pentru ca am avut probleme cu microfonul la un iPad). Asadar, pentru a exclude complet microfonul din discutie, deschide aplicatia Reportofon si inregistreaza audio timp de cateva secunde sau fa o inregistrare video in timpul careia sa vorbesti, apoi vezi daca exista intreruperi, cum este calitatea inregistrarilor, etc. Foliile nu ar trebui sa cauzeze probleme (verifica daca cea de pe spate acopera microfonul – situat langa camera iSight), insa carcasa se poate, asa ca ar fi recomandat sa o scoti si sa testezi dupa calitatea apelurilor si/sau a inregistrarilor. Daca microfonul nu inregistreaza corect, restaureaza dispozitivul, apoi, daca problema persista, du-l in service. Daca, in schimb, nu el este problema, atunci urmeaza tutorialul mentionat de mine in comentariul anterior, pentru ca acolo sunt indicatiile generale cu privire la problemele cu primirea/efectuarea apelurilor. Restaurarea iti va spune daca problema este software sau hardware (daca este software, atunci problema se inlatura / daca este hardware, trebuie sa duci dispozitivul in centrul de reparatii scris pe certificatul de garantie). In acest caz nu ai cu ce sa gresesti 😀
Salut.Sunt posesor de Iphone 5s si am o mare problema.De fiecare data cand sunt apelat sau apelez pe cineva , apelantul imi zice ca ma aude cu intreruperi, ca nu am semnal , etc … Mentionez ca telefonul are folie protectie fata / spate si este tinut intr-o husa tip “flip”.Telefonul este nou, cumparat de la Flanco , nu de pe ….Unde gresesc ?!!Telefonul nu are nici 2 luni de zile 🙁
Acest articol s-ar putea sa te ajute: http://itutorial.ro/2014/04/27/cum-rezolvi-problemele-la-efectuarea-sau-primirea-apelurilor-pe-iphone-tutorial/. Daca ai probleme cu semnalul, scoate carcasa si vezi daca situatia se imbunatateste. Daca, dupa restaurare, problema persista, atunci va trebui sa il trimiti in service pentru a-ti fi schimbat.