Apple automatizeaza sistemul Report a Problem din iTunes Store

rollout

Sistemul Report a Problem este prezent in iTunes Store inca de la lansarea magazinului, prin acesta Apple permitandu-ne sa raportam orice fel de problema am intalnit cu continutul descarcat din acest magazin. Pana acum acest sistem presupunea selectarea dintr-o lista a categoriei de probleme intampinate pentru a putea discuta in final cu un angajat al Apple care sa ne ajute sa rezolvam problema, sau sa decida daca sa ne returneze sau nu banii pe continutul respectiv. Acest sistem nu functiona in unele tari precum Romania, utilizatorii fiind redirectionati automat catre servicii de relatii cu clientii ale iTunes din alte tari, unde trebuiau sa astepte mult timp pentru ca in final sa nu le raspunda nimeni cererii lor sau sa ii refuze.

Fiindca acest sistem nu era deloc bun si supara o mare parte dintre utilizatori, cei de la Apple s-au gandit sa publice o noua versiune regandita a serviciului „Report a Problem” din iTunes Store, deocamdata numai pentru o parte dintre utilizatori. Apple a gandit acest sistem astfel incat agajatii sai sa nu mai fie implicati deloc in procesul de raportare al problemelor. Daca pana acum terbuia sa completam un formular si sa asteptam ca un angajat al serviciului de relatii cu clientii sa ne raspunda cererii prin email, acum totul se va face automat, sistemul putand accepta sau respinge cererile de returnare a banilor in mod automat. Acest sistem este disponibil atat in interiorul aplicatiei iTunes de pe Mac si Windows, cat si pe browser-ele web de computere si terminalele mobile. Partea buna este ca in sfasit si utilizatorii care detin numai un iPad, iPhone sau iPod touch pot raporta o problema. Exista posibilitatea ca utilizatorii sa intampine probleme cu acest sistem automat ce poate lua decizii singur fara interventia exterioara, si atunci sa fie nevoiti sa apeleze tot la angajati ai Apple pentru a-si putea rezolva problema.

Noul sistem a fost lansat inca de pe 13 martie, dar lansarea va dura cateva luni, deoarece se face in 4 faze, primele doua fiind dedicate utilizatorilor iTunes Store din SUA, iar urmatoarele doua celor din celelalte tari.

 
Sursa: 9to5Mac
Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

Sugestii de articole

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

21,040FaniÎmi place
8,531CititoriConectați-vă
374CititoriConectați-vă
92AbonațiAbonați-vă

Cele mai recente articole

Apple ieftinește toate produsele în Germania. iMac Pro are un procesor Intel Xeon W cu 10 nuclee în configurația de bază. Toate iMac-urile vin...

Împreună cu noul iMac de 27 de inchi pe care l-a introdus în această după-amiază, Apple a mai făcut câteva mici modificări în gama...

tvOS 14 beta 4 a fost lansat pentru Apple TV

tvOS 14 beta 4 a fost lansat de către Apple marți seară și este disponibil pentru toți dezvoltatorii de aplicații înregistrați pe Apple Developer...

watchOS 7 beta 4 a fost lansat pentru Apple Watch

watchOS 7 beta 4 a fost lansat marți seară pentru Apple Watch. Noua actualizare sosește la două săptămâni distanță de watchOS 7 beta 3...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.