Apple automatizeaza sistemul Report a Problem din iTunes Store

- Publicitate -

rollout

Sistemul Report a Problem este prezent in iTunes Store inca de la lansarea magazinului, prin acesta Apple permitandu-ne sa raportam orice fel de problema am intalnit cu continutul descarcat din acest magazin. Pana acum acest sistem presupunea selectarea dintr-o lista a categoriei de probleme intampinate pentru a putea discuta in final cu un angajat al Apple care sa ne ajute sa rezolvam problema, sau sa decida daca sa ne returneze sau nu banii pe continutul respectiv. Acest sistem nu functiona in unele tari precum Romania, utilizatorii fiind redirectionati automat catre servicii de relatii cu clientii ale iTunes din alte tari, unde trebuiau sa astepte mult timp pentru ca in final sa nu le raspunda nimeni cererii lor sau sa ii refuze.

Fiindca acest sistem nu era deloc bun si supara o mare parte dintre utilizatori, cei de la Apple s-au gandit sa publice o noua versiune regandita a serviciului “Report a Problem” din iTunes Store, deocamdata numai pentru o parte dintre utilizatori. Apple a gandit acest sistem astfel incat agajatii sai sa nu mai fie implicati deloc in procesul de raportare al problemelor. Daca pana acum terbuia sa completam un formular si sa asteptam ca un angajat al serviciului de relatii cu clientii sa ne raspunda cererii prin email, acum totul se va face automat, sistemul putand accepta sau respinge cererile de returnare a banilor in mod automat. Acest sistem este disponibil atat in interiorul aplicatiei iTunes de pe Mac si Windows, cat si pe browser-ele web de computere si terminalele mobile. Partea buna este ca in sfasit si utilizatorii care detin numai un iPad, iPhone sau iPod touch pot raporta o problema. Exista posibilitatea ca utilizatorii sa intampine probleme cu acest sistem automat ce poate lua decizii singur fara interventia exterioara, si atunci sa fie nevoiti sa apeleze tot la angajati ai Apple pentru a-si putea rezolva problema.

Noul sistem a fost lansat inca de pe 13 martie, dar lansarea va dura cateva luni, deoarece se face in 4 faze, primele doua fiind dedicate utilizatorilor iTunes Store din SUA, iar urmatoarele doua celor din celelalte tari.

 
Sursa: 9to5Mac
- Publicitate -
Alex Popa
Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole sugerate

Cum sa remediati problema butoanelor Home si Power atunci cand nu functioneaza pe iPhone si iPad – Tutorial

Doua dintre cele mai cunoscute probleme hardware ale iPhone si iPad sunt legate de functionarea butoanelor Home...

Cum sa reporniti sau sa resetati un iPhone, iPad sau iPod touch – Tutorial

Chiar daca iOS este un sistem de operare foarte stabil ce, spre deosebire de sistemele de operare...

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,785UrmăritoriÎmi place
10,899UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
113AbonațiAbonați-vă
Publicitate

Cele mai recente articole

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate pentru iPhone și iPad cu noutăți importante în Uniunea Europeană

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate marți seară de către Apple și sunt disponibile, așadar, pentru utilizatorii modelelor de iPhone și iPad...

Apple a lansat MacBook Air cu chipset M3

Apple a lansat astăzi o actualizare pentru gama MacBook Air (13 inch și 15 inch), care oferă chipset-uri M3, compatibilitate îmbunătățită pentru afișajele externe,...

iOS 17.4 va permite instalarea de aplicații din afara App Store pe iPhone și iPad, în UE

Urmare a faptului că pe data de 6 martie 2024 intră în vigoare actul legislativ privind piețele digitale (DMA - Digital Markets Act) pe...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.