Consumatorii din domeniul intreprinderilor pot culege deja roadele parteneriatului dintre Apple si IBM. Incheiat in prima parte a acestui an, parteneriatul dintre Apple si IBM are in vedere dezvoltarea unui nou ecosistem de aplicatii speciale pentru consumatorii din intreprinderi, dar si a unor servicii speciale pentru iPhone si iPad. Daca IBM a anuntat inca de la inceput ca se va ocupa de crearea aplicatiilor native speciale pentru diferite domenii de activitate, precum si a unor servicii de cloud superioare iCloud, Apple a anuntat ca va veni cu partea de asistenta.

Primul rod al colaborarii dintre cele doua companii a aparut recent, Apple lansand o noua pagina AppleCare pentru intreprinderi care prezinta noul plan de protectie a dispozitivelor iOS si OS X conceput special pentru companii. Conform companiei Apple, toate conturile AppleCare pentru intreprinderi sunt administrate de un administrator de cont AppleCare, caruia i se ofera o legatura personala cu AppleCare pentru a obtine asistenta in caz de necesitate. Apple promite ca va lasa raspunsuri in maxim o ora pentru toate problemele urgente semnalate de clientii AppleCare, un intreg departament IT fiind disponibil pentru asistenta 24/7 prin telefon sau e-mail. Toti clientii AppleCare din intreprinderi pot primi 10% din valoarea dispozitivelor cu iOS distruse accidental de catre angajati la achizitionarea unora noi.

Mai mult decat atat, asa cum se anunta inca de la prezentarea parteneriatului cu IBM, Apple ofera un serviciu de reparare a dispozitivelor stricate la fata locului pentru oamenii de afaceri. Desi in mod normal centrele de reparatii Apple se ocupa de aceste defectiuni, parteneriatul cu IBM a dus la autorizarea acestui furnizor pentru repararea dispozitivelor. Asta inseamna ca toti consumatorii din intreprinderi se vor adresa acum IBM pentru remedierea unor probleme aparute pe o perioada de doi sau maxim trei ani la dispozitivele iPhone si iPad.

Apple nu a facut publice preturile pentru planurile de protectie AppleCare adresate intreprinderilor, insa consumatorii din acest segment pot obtine informatiile dorite la achizitionarea dispozitivelor in volum mare ori ulterior prin contactarea Apple sau IBM.

Din pacate, pachetul AppleCare pentru Intreprinderi va fi disponibil momentan, in Europa, doar in tari precum Germania, Franta, Italia si Marea Britanie.

De partea ei, IBM ar trebui ca luna viitoare sa lanseze aplicatii pentru sase domenii de activitate: bancar, guvernamental, de asigurari, retail, turism, transport si telecomunicatii.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.