probleme app store

Vezi 37 de fire de răspunsuri
  • Autor
    Mesaje
    • #58868 Răspunde
      Sfitlic Andrada
      Vizitator

      Nu pot updata, nu pot downloada nimic , pentru ca îmi cere cardul. Eu bifez fără plata și îmi cere din nou. In setări ii stabilit fără plata .. am urmat exact Pașii ca sa nu existe metoda de plata( nimic ) și degeaba . Chiar nu știu ce sa mai fac:|
      P s : Iph 7

    • #58869 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Bună, ai avut cumva în trecut vreun card atașat contului ID Apple? Dacă da, ai efectuat cumva vreo tranzacție în iTunes/App Store și, din cauza lipsei de fonduri, de exemplu, ea nu s-a finalizat cu succes?

    • #58876 Răspunde
      Sfitlic Andrada
      Vizitator

      Umm. Da, am băgat bănuți într-un joc de design .. și acum nu mai am bani pe card, și cred ca trebuie sa îmi pun, sa plătesc ultima tranzactie?
      Și plus, mi-am dat jos 3 aplicații pe bani, am vrut sa văd cum sunt, dacă o sa îmi placa, sa le folosesc.. dar nu mi-au plăcut și le-am șters. Crezi ca e și din cazau asta? Și sa fie costul pe 7 zile ? ( gen: demonstrația de joc sa o plătesc?)

    • #58885 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      În aceste condiții, App Store îți solicită mereu cardul pentru că nu ai finalizat tranzacțiile respective. Or, este necesar să atașezi un card cu fonduri pentru a finaliza tranzacțiile și, implicit, pentru a putea să mai folosești respectivul ID Apple.

      Cât despre cele trei aplicații, trebuie să menționez că App Store nu permite testarea aplicațiilor înainte de a le plăti. Drept urmare, atunci când descarci aplicații cu plată vei fi taxată. Totuși, pentru că s-ar putea ca aplicațiile cumpărate să nu fie pe placul tău, Apple îți oferă o fereastră de 90 de zile în care poți să ceri restituirea banilor pe aplicațiile care nu îți plac. Așadar, dacă n-au trecut încă 90 de zile de când ai descărcat prima dată acele aplicații, după ce le plătești, poți accesa acest link și selecta opțiunea „Raportați o problemă” din dreptul fiecăreia (va trebui să alegi problema, să o descrii, iar apoi să trimiți cererea către Apple). Vei primi răspuns în aproximativ o săptămână de la trimiterea raportărilor.

    • #58921 Răspunde
      Sfitlic Andrada
      Vizitator

      Deci , am dat raport la aplicații. Le am la abonamente, iar acolo îmi specifica ca o sa mi se șteargă ID Apple, dacă nu le voi mai folosi.
      Sper ca o sa se rezolve, dacă nu atașez un card cu bani și gata. Credeți ca după ce voi face acest lucru, voi putea sa trec ușor la App Store fără taxa sau?
      Am specificat la raport ca îmi doresc banii înapoi, deoarece nu îmi plac aplicațiile.

    • #58922 Răspunde
      Sfitlic Andrada
      Vizitator

      Va mulțumesc pentru sfaturi. O sa îmi descarc și pe telefon aplicatia, dar când îmi va da voie, pentru alte întrebări, dacă se vor ivi.

    • #58924 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Da, după ce se rezolvă problema cu aceste aplicații, dacă nu mai ai facturi restante de la iTunes, vei putea să îți folosești ID-ul Apple și fără un card de credit/debit atașat la el. Dacă nu vrei să mai așetpți ori dacă Apple nu-ți acceptă și doar una dintre cereri (nu va accepta să restituie banii pentru aplicațiile care nu au fost plătite), atunci va trebui să introduci o metodă de plată validă, de pe care să poată fi luată suma de bani restantă. După, vei putea să elimini metoda de plată (pentru a folosi ID-ul fără card) și, eventual, să ceri din nou rambursarea banilor către Apple.

    • #58928 Răspunde
      Sfitlic Andrada
      Vizitator

      Am înțeles, super. Pai o sa văd săptămâna aceasta, iar dacă nu, atașez un card și îmi rezolv problema. Nu credeam ca îmi va lua bani doar pentru a o testa. Greseala mea. Data viitoare voi fi mai atenta. Va mulțumesc frumos !

    • #59074 Răspunde
      Sfitlic Andrada
      Vizitator

      Buna seara,
      Am revenit. Am primit e-mail, însă mi-au anulat doar la un joc, pe care îl mai am și in Cre băgăm eu bănuți. Dar la restul nu .. și nu prea înțeleg cum funcționează, adică nu știu ce sa ii fac:-?

      • #59084 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, ca să primești banii și pe celelalte aplicații va trebui să adaugi, în ID-ul Apple, o metodă de plată validă, astfel încât achizițiile să fie finalizate. După ce plata a fost făcută cu succes la toate aplicațiile neachitate, vei putea să ceri banii înapoi și pe acestea.

        Acum Apple ți-a restituit, cel mai probabil, numai banii pe aplicația a cărei achiziție s-a realizat cu succes.

    • #59075 Răspunde
      Sfitlic Andrada
      Vizitator

      Și in care băgam* scuza-ma, te rog.

    • #60429 Răspunde
      Maria Dinu
      Vizitator

      Bunaaa. Am si eu o problemuță. Nu merge sa imi instalez absolut nimic de pe App Store. Mi am dezinstalat cu cateva ore in urma,whatsapp ul si Snapchat ul deoarece nu mai aveam memorie si am zis sa imi fac loc. Nu am facut nici ultima actualizare. Aparent am IOS 10.2. Nu merge nici sa actualizez. Se incarca si ramane blocat,la fel si App store. iPhone 6s.

      • #60430 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, în primul rând, repornește forțat iPhoneul (apăsând simultan butonul lateral și butonul principal). Dacă problema persistă

        • închide și redeschide App Store
        • reîncarcă App Store apăsând de zece ori în bara de file (butonul „Actualizări”, spre exemplu)
        • verifică dacă ai o conexiune stabilă la internet și, recomandat, dacă ești conectată la Wi-Fi
        • dacă dai să se descarce o aplicație și se intrerupe, atinge pictograma ei de pe ecranul principal, apoi atinge-o din nou (prima dată se va suspenda descărcarea, apoi se va relua)
        • În cazul în care problema persistă, oferă-mi te rog mai multe detalii cu privire la ceea ce se întâmplă.

    • #60538 Răspunde
      Doriana
      Vizitator

      Buna ! Am o probleme de ceva timp cu telefonul meu. Am iPhone 6 si nu mai merge deloc appstore ( merge sa imi bag parola si atat.. rotita pentru descărcare se tot învârte si atat..nici macar nu apare pe ecran aplicația ).. si inca o problema am la el.. nu mai merge sa imi actualizez software-ul. Ce se întâmpla ?! Sper din suflet sa vezi mesajul meu. Mulțumesc frumos !!

      • #60541 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, ce versiune de iOS ai instalată? Ce eroare primești atunci când încerci să îl actualizezi?

        Referitor la problema App Store, ai citit recomandările din postarea mea de mai sus?

    • #60542 Răspunde
      Doriana
      Vizitator

      Am instalată versiunea 10.2.1. Am făcut tot ce ai răspuns tu la aceiași problema ca si a mea si tot degeaba …
      Am (re)incercat sa instalez iOS 11 si imi scrie : ” imposibil de instalat actualizarea. A survenit o eroare la instalarea iOs 11. ” …

    • #60544 Răspunde
      Doriana
      Vizitator

      Am incercat si cu iTunes … degeaba ..

      • #60545 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Dacă nu conexiunea la Internet este de vină (deci, prin rețeaua Wi-Fi la care ești conectată poți intra, de exemplu, pe Google sau aici), atunci soluția ar fi restaurarea iPhone-ului dintr-un backup – efectuează un backup cu iTunes apoi selectează opțiunea „Restaurează” din același program iar în timpul procesului de configurare selectează backupul efectuat.

        Notă: Este foarte important să efectuezi un backup înainte pentru a nu-ți pierde datele stocate în prezent pe iPhone-ul tău!

    • #60596 Răspunde
      Lavinia
      Vizitator

      Buna ,

      Am iphone 6 cu versiunea 10.2 . Nu pot sa fac update la soft ,imi apare eroare si se inchide. Am eliberat spatiu, am sters aplicatii. Problema e ca nu pot sa instalez nicio alta aplicatie din AppStore, se incarca, dar nu se finalizeaza. Mai mult, nici nu apare pe ecranul principal. Am incercat cu Itunes sa actualizez, tot eroare imi apare.
      Ma poti ajuta te rig?

      • #60597 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, spune-mi te rog ce eroare primești atunci când încerci să actualizezi iPhoneul atât din Configurări, cât și din aplicația iTunes (la iTunes ar trebui să apară și un număr de eroare).

    • #60715 Răspunde
      Lavinia
      Vizitator

      Buna. Sper sa ma poti ajuta si pe mine cu o problema care am intampinat-o.
      Am cumparat niste puncte la un joc din appstore si apoi mi0au blocat id-ul. Ulterior mi-am dat seama ca aplicatia nu a fost achitata ptr ca era un card securizat.
      Am introdus un alt card si apoi am putetu folosi id-ul.Ideea e ca dupa cateva zile am primit poe mail factura. Aici e dilema mea, nu stiu daca acei banuti au fost luati de cardul introdus sau in continuare trebuie sa achit acea factura pe care am primit-o pe mail?cum fac asta?nu gasesc nici un cont unde trebuie sa platesc?sau cum se procedeaza?
      Multumesc si sper sa primesc de la tine un raspuns.
      O zi buna!

      • #60752 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, factura de la Apple se emite după ce s-a finalizat achiziția conținutului de pe iTunes / iBooks / App Store.

        Deci, din moment ce ai primit factura, banii au fost luați din contul tău bancar și nu mai trebuie să plătești pentru acea aplicație / conținutul din acea aplicație (cu excepția situației în care ai achiziționat un abonament într-o aplicație și nu ai dezactivat reînnoirea automată a lui; în acest caz, abonamentul se va reînnoi automat lunar / la șase luni / la un an / o altă perioadă selectată). Și tocmai pentru că suma restantă a fost achitată, ID-ul tău Apple poate fi din nou folosit pentru a descărca și actualiza aplicații.

    • #60939 Răspunde
      Popescu Alexia
      Vizitator

      Buna ziua. Am și eu o problema, când vreau s a instalez un joc îmi da eroare, nu ma lasa. Credeți ca este ca încă nu am achitat un joc?
      Iar atunci când îl achit se va rezolva?

    • #60940 Răspunde
      Popescu Alexia
      Vizitator

      Am primit factura pentru ele, dar cred ca nu au mai fost bănuți pe el. Dacă pun și achit se rezolva?

      • #60941 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, dacă ai plăți restante pe iTunes și/sau App Store, nu vei putea descărca / actualiza nimic până când ele nu sunt efectuate. Deci, da, ar fi recomandat să depui suma de bani necesară în contul bancar sau să adaugi o altă metodă de plată în ID Apple.

    • #61035 Răspunde
      Ana Gheorghief
      Vizitator

      Buna! Am si eu o problema. In luna decembrie, mama mea a instalat o aplicatie (fara sa isi dea seama) la care si- a facut un abonament care ii lua 235 de lei pe saptamana. Dupa 2 saptamani cand si- a dat seama am mers la banca si cei de la banca au blocat comerciantul apple. Problema este ca acum nici cardul meu si nici cardul fratelui meu nu mai poate sa fie folosit in appstore. Cum as putea sa rezolv aceasta problema?

      • #61045 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, nu trebuia blocat Apple / iTunes de la bancă, ci trebuia făcută solicitare la Apple pentru anularea abonamentului și restituirea banilor (se rezolva destul de rapid). Acum, dacă în conturile voastre nu a fost blocat Apple / iTunes, nu rămâne decât să sunați la Apple (‭0800 894 847‬) și să solicitați rezolvarea problemei pentru a putea cumpăra conținut de pe iTunes / iBooks / App Store (eventual, expuneți-le felul în care ați procedat și de ce; mai ales că, cel mai probabil, nu știați la momentul respectiv cum să procedați pentru a înceta abonamentul respectiv și primi de la Apple banii înapoi).

    • #61129 Răspunde
      Adi
      Vizitator

      Buna!
      Am și eu o problema și sper sa ma puteți ajuta/îndruma!
      Aveam o aplicație fitness gratuita pe telefon, la care am cumpărat din greșeală un abonament pe 1 an. Era prea târziu pana mi-am dat seama ce făcusem, banii mi-au fost deja blocați din cont. Am urmat pașii de pe site-ul Apple legat de aceste probleme cu subscrptiile și am oprit activarea automata a abonamentului după ce imi expira abonamentul pe 1 an. Acolo este ceva de genul “cancel subscription”. Tot acolo la abonamente imi arată ca este valabil timp de 1 an, chiar dacă am dat cancel subscription. Mai am și opțiunea de a activa abonamentul automat pe 3luni sau 1 an după ce imi expira anul in curs! Cred ca știți despre ce este vorba.
      Imi puteți spune dacă a fost destul sa dau “cancel subscription” pentru a mi se restitui banii sau mai trebuie făcut ceva?

    • #62433 Răspunde
      Szabo Andreea
      Vizitator

      Buna! Am o problema cam de o saptamana. Mi.am bagat bani intr.un joc, iar ultima data cand mi.am bagat mi.a cerut parola de la ICloud. Eu am introdus parola si pe urma m.a bagat la detaliile de facturare unde imi cerea CVV. Ei bine l.am bagat si pe ăla, dar cand vreau sa dau “Done” imi spune ca bag informatii valide. Iar acum nu mai pot sa instalez nimic, nici cele fara achiziții in aplicatie, nici cele cu achiziții in aplicatie. Nu stiu ce sa fac

      • #62435 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, pentru a rezolva această problemă va trebui să introduci toate detaliile corecte ale unui card atașat la un cont bancar în care să fie fonduri suficiente pentru a finaliza achiziția realizată în acel joc. Până atunci nu vei putea să mai descarci sau actualizezi aplicații.

    • #62545 Răspunde
      Lalu Madalin
      Vizitator

      Salut, am si eu o problema. Nu merge sa imi mai actualizez Nici o aplicatie
      Imi Da eroarea urmatoare « account not in this store. Your account ia not valid for use in the UK store. You must switch to thé Romanian store before purchasing »
      Dar vreau sa spun ca nu vreau sa cumpar nimic, ci doar sa actualizez anumite aplicatii
      Am bagat ca tara România, am bagat si datele unul card valabil din RO si tot nimic. Ma poti ajuta cu ceva Sfaturi ?
      Multumesc

      • #62548 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Salut, aplicațiile pe care dorești să le instalezi au fost descărcate de pe contul pe care l-ai trecut pe România? Ai încercat să te deconectezi din App Store și să te reautentifici?

    • #62741 Răspunde
      Vivi
      Vizitator

      Buna as avea o intrebare . In cazul in care nu am avut fonduri suficiente pe card pentru icloud in cat timp pierd spatiul de stocare? Iar cu totu ce se afla pe contu dce icloud ce se va intapla ? Daca mi e blocat contul de icloud (momentan) si pun bani din nou pe card se va face tranzactia singura ? Chiar daca e blocat?

      • #62747 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, dacă nu mai plătești abonamentul, contul tău va reveni la spațiul de stocare minim (5GB) la data expirării abonamentului lunar / anual pe care l-ai achitat deja. Cât despre datele și documentele tale salvate în iCloud, acestea vor fi șterse la un moment dat (Apple nu specifică în mod clar când va șterge datele, dar menționează următoarele: „dacă reduci sau anulezi planul de stocare, iar conținutul pe care-l ai stocat în iCloud depășește spațiul de stocare disponibil, pozele și clipurile video noi nu se vor încărca în Biblioteca foto iCloud, fișierele nu se vor mai încărca în iCloud Drive, iar dispozitivele tale iOS nu vor mai face backup.” Probabil, datele vor fi șterse în termen de aproximativ 30 zile de la data expirării abonamentului (de aceea se recomandă se le faci backup între timp).

        Cât despre blocarea contului, în ce sens este acesta „blocat”? Pentru neplata abonamentului; deci nu îți este permis să mai faci achiziții / backupuri și să salvezi alte date, sau?

        Apple va efectua încercări automate de recuperare a creanței, deci dacă alimentezi contul, la un moment dat vor fi retrase sumele restante. Totuși, la alimentarea contului ți-aș recomanda să actualizezi metoda de plată în ID-ul Apple (din Configurări) și doar prin reintroducerea CVV-ului, astfel încât debitele să fie acoperite, iar tu să nu riști să îți fie eliminate datele.

    • #62967 Răspunde
      Andreea
      Vizitator

      Buna! Am si eu o problema cu app stor..nu ma mai lasa sa descar nici o aplicatie, adica chiar si la alea gratis imi cere sa platesc…am cardu bagat la app store deoarece am schimbat acum 6 luni locatia sa fie pe uk nu romania ca sa pot gasi aplicatile de uk si am cumparat spatiu suplimentar pe icloud. Dar de 1 saptamana imi cere sa platesc si pt aplicatile gratuite..
      Multumesc!

    • #62968 Răspunde
      Andreea
      Vizitator

      Imi cere sa verific informatile de plata inainte sa pot face cumparaturile si sa bag doar ccv-ul dinou pt cardul care il am bagat pe app store. Dar aplicatile sunt gratuite care incercam eu sa le descarc. Are vre o legatura?

      • #62982 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, da, are perfectă legătură faptul că ai servicii / aplicații / alt tip de conținut contra-cost accesat de pe contul tău și neachitat (din cauză de fonduri insuficiente pe card / card expirat / blocare plăți către Apple via contul bancar etc.) cu imposibilitatea de a actauliza aplicațiile. Apple procedează în acest fel pentru a determina clienții să achite ceea ce nu s-a achitat (în cazul de față, dacă am înțeles bine, spațiul de stocare iCloud). Or, pentru a putea să îți folosești în continuare ID-ul Apple, va trebui să modifici metoda de plată / alimentezi contul astfel încât plățile restante să fie efectuate.

    • #63004 Răspunde
      Andreea
      Vizitator

      Ideea e ca nu e blocata nici o plata catre ei cardu are bani pe el. Multumesc de raspuns o sa incerc sa actualizez cardul sa vad daca ma lasa. O zi buna!

      • #63021 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        În acest caz, încearcă să actualizezi din nou metoda de plată asigurându-te că datele (numărul de card, CVV, data expirării și numele sunt trecute corect), iar apoi încearcă să actualizezi aplicațiile din App Store.

    • #63560 Răspunde
      georgiana
      Vizitator

      buna, am si eu o problema, fara sa imi dau seama am achizitionat un abonament de la app store , banii mi-au fost retrasi din cont, am trimis solicitarea pt anularea abonamentului, mai primesc banii inapoi daca solicitarea am facut-o in ziua cand banii au fost retrasi din cont?mentionez k am sters datele cardului respectiv de la metode de plata

      • #63561 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, dacă ai făcut solicitarea, probabil vor fi rambursați de către Apple în zilele următoare.

    • #63593 Răspunde
      Oana
      Vizitator

      Buna ziua, am un iPhone 7 de 2ani si Nu mai pot da update la software.
      Imi poate spune cineva ce trebuie sa fac?
      Multumesc frumos!

      • #63594 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, ce eroare primești atunci când încerci să îl actualizezi? Te rog furnizează o descriere mai precisă a problemei astfel încât să te pot ajuta.

    • #63624 Răspunde
      Florin
      Vizitator

      Salut. De curand am achizitionat un ipad mini, generatie veche 2012 A1432 pe care am vrut sa transfer o serie de aplicatii pe care le aveam pe o alta tableta si mai veche din 2009 – MC773B/A. I-am bagat apple ID-ul atat in icloud cat si in iTunes si App store, in incercarea de a redownloada aplicatiile achizitionate cu bani din “purchased’. Aici apare surpriza, aplicatiile platite in urma cu 1 sau 2 ani nu mai exista in categoria purchased. M-am gandit ca ar putea fi din cauza tarii de origine a Store- ului, asa ca am schimbat dun USA in RO, unele aplicatii despre care vorbesc fiind romanesti. Ei bine, nici asa nu a functionat. Am mers mai departe cu cautarile, si in Settings/ iTunes & App Store/ Apple ID/View apple ID/ Purchased history, le-am gasit ca fiind achitate. Care ar fi solutia sa recupere aceste aplicatii platite, dar care nu mai apar in App store la categoria Purchased?
      Multumesc!

      • #63644 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Salut, am întâmpinat și au această problemă mai ales atunci când am schimbat țara ID-ului Apple.

        Rezolvarea, la mine, a fost să accesez aplicațiile cu plată cumpărate anterior, care nu mai apăreau ca fiind achiziționate înainte (deci mi se cerea să plătesc din nou), și să dau Cumpărare. În acel moment am primit un mesaj de atenționare că acea aplicație a fost cumpărată anterior și că descărcarea ei gratuită va începe acum.

        Or, îți recomand și ție să încerci să cumperi din nou o aplicație cu plată achiziționată anterior (pe cea mai ieftină dintre ele, spre exemplu), și să vezi dacă procesul este același cum a fost și la mine. În cazul în care îți ia banii din cont, vei putea cere rambursarea lor la Apple invocând drept motiv achiziționarea anterioară a acelei aplicații.

    • #65046 Răspunde
      Anonim
      Vizitator

      Buna am o dilema. Acum vreo saptamana am primit un mail de la apple(cred ca e de la apple pt e diferit de celelalte pe care le am) in care mi se spune ca ceva de un joc care costa undeva la 25 de dolari si ca eu l as fi cumparat. Am ignorat mail ul,iar astazi am primit iar tot de la apple, tot despre acel joc doar ca o suma mai mare,de 100 de dolari. Ideea e ca eu nu am cardul pus ,deci nu se poate face nici o tranzactie. Si am mai gasit un mail in Spam tot de la apple in care mi se spune ca,contul meu a fost blocat,dar cand apas sa l deblochez pagina nu se incarca( mentionez ca au trecut mai mult de 24 de ore de cand am primit mailul cu blocarea contului)
      Deci, ce ar trebui sa fac?

    • #65047 Răspunde
      Andreea
      Vizitator

      Buna am o dilema. Acum vreo saptamana am primit un mail de la apple(cred ca e de la apple pt e diferit de celelalte pe care le am) in care mi se spune ca ceva de un joc care costa undeva la 25 de dolari si ca eu l as fi cumparat. Am ignorat mail ul,iar astazi am primit iar tot de la apple, tot despre acel joc doar ca o suma mai mare,de 100 de dolari. Ideea e ca eu nu am cardul pus ,deci nu se poate face nici o tranzactie. Si am mai gasit un mail in Spam tot de la apple in care mi se spune ca,contul meu a fost blocat,dar cand apas sa l deblochez pagina nu se incarca( mentionez ca au trecut mai mult de 24 de ore de cand am primit mailul cu blocarea contului)
      Deci, ce ar trebui sa fac?

      • #65058 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, există șanse destul de mari ca e-mailurile respective să fie unele de tip phishing. În situația în care poți folosi ID-ul Apple pentru a descărca aplicații de pe App Store, spre exemplu, atunci ignoră mesajele respective deoarece cu siguranță nu au fost trimise de către Apple, iar ID-ul nu a fost blocat.

        Acest tutorial te va ajuta să deosebești un e-mail primit de la Apple de unul de tip phishing.

        În situația în care ID-ul Apple a fost într-adevăr blocat, te rog să mă anunți.

    • #65056 Răspunde
      Georgii
      Vizitator

      Buna! Nu pot sa îmi actualizez nicio aplicație, primesc următorul mesaj: “Atricolul (nume aplicație) nu poate fi actualizat deoarece a fost achiziționat cu un alt ID Apple sau i s-a rambursat contravaloarea”. Ce trebuie sa fac…?

      • #65057 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, în situația în care ai folosit un alt ID Apple la descărcarea acelei aplicații, va trebui să te loghezi din nou în el și să efectuezi actualizarea ori să ștergi aplicația și să o redescarci folosind ID-ul tău Apple. În situația în care este o aplicație cu plată căreia i s-a rambursat contravaloarea la cererea ta, actualizarea nu este posibilă și în această situație fiind necesară ștergerea urmată cumpărarea acelei aplicații.

    • #65110 Răspunde
      Burcus Catalina
      Vizitator

      Nu mi se instalează nicio aplicatie, îmi tot arată ca se încarcă dar nu se întâmpla nimic!! Ajutor😩

      • #65111 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, încearcă o repornire forțată și asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune de iOS pentru modelul tău de iPhone.

    • #66928 Răspunde
      Emma
      Vizitator

      Buna ziua! Am primit o tableta de la varul meu. El a sters de pe ea toate conturile, tot. Arata ca si noua si nici nu pare ca s-ar fi folosit. Nu sunt priceputa la Apple-uri. Toata viata am avut Android. Cand intru in App Store, si vreau sa imi instalez orice aplicatie, apas OBTINETI, apoi INSTALATI, iar apoi imi apare pe ecran “imposibil de cumparat. Articolul acesta nu este compatibil cu acest IPad.”. Asta imi apare la toate aplicațiile, indiferent daca sunt gratuite sau nu. Va rog sa ma ajutati.

    • #66929 Răspunde
      Emma
      Vizitator

      Buna ziua! Mai am o intrebare. Cum modific fundalul la IPad? Va rog sa ma ajutati.

      • #66930 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună seara, probabil că iPad-ul este un model vechi ori nu este actualizat la o versiune mai recentă de iOS. Pentru a afla modelul / versiunea de iOS instalată, accesați Configurări > General > Informații, secțiunile „versiune software” și „nume model”.

        • #66935 Răspunde
          Emma
          Vizitator

          Buna ziua! Imi arata “versiune: 9.3.5 (13G36)” si mai jos “model: MC979LL/A”

        • #66936 Răspunde
          Emma
          Vizitator

          Am mai cautat si la ACTUALIZARE SOFTWARE imi spune “IOS 9.3.5 Software-ul este la zi.”

        • #66937 Răspunde
          Alex Popa
          Moderator

          Este un iPad 2, ca atare acea versiune de iOS este cea mai recentă. Fiindcă este o versiune software veche (din 2016), însă, multe dintre aplicațiile de pe App Store nu mai sunt compatibile cu aceasta, de aceea și primiți respectivele erori.

          Pe acest model de iPad, se poate schimba, însă, imaginea de fundal, din Configurări > Fundaluri sau din Poze, selectând imaginea dorită și apoi butonul de partajare>„Utilizați ca fundal”.

        • #66938 Răspunde
          Emma
          Vizitator

          Varul meu o utiliza in mare partepe Youtube. Acum nu merge sa il instalez…

        • #66939 Răspunde
          Alex Popa
          Moderator

          Probabil că nu folosea aplicația oficială YouTube ori folosea o versiune mai veche a acesteia, care nu mai poate fi instalată în urma ștergerii / restaurării dispozitivului.

    • #68872 Răspunde
      Liuba
      Vizitator

      Buna,cum pot opri achitarea lunara automata pentru iTunes and App Store 0,99€. am activata optiunea data pe un dispozitiv vechi pe care nu il mai folosesc.

      • #68873 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, conectându-te în ID-ul Apple de pe un dispozitiv cu iOS, spre exemplu, vei putea să dezactivezi reînnoirea automată a acelui abonament din Configurări > Nume (în partea de sus) > Abonamente > abonament nedorit din secțiunea ACTIV > Anulați abonamentul. De asemenea, dacă nu mai ai acces la un dispozitiv cu iOS, vei putea să raportezi către Apple o problemă din e-mailul primit lunar „factura dvs. de la Apple” care se referă la abonamentul nedorit.

    • #68891 Răspunde
      Stefania
      Vizitator

      Buna, am achizitionat de curand un iPhone 7 si nu pot sa instalez nici o aplicatie deoarece cand bag ID ul meu imi cere numarul de telefon care a fost folosit la crearea primului cont si nu stiu numarul si imi mai scrie si ca este blocat ce ar trebuii sa fac?

      • #69062 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Bună, scrie, te rog, exact care este mesajul care apare atunci când încerci să instalezi o aplicație.

    • #72032 Răspunde
      Razvan
      Vizitator

      Salut. Am si eu o problema.
      Mesajul acesta apare cand vreau sa actualizez o aplicatie: “nu poate fi actualizat deoarece a fost achizitionat cu un alt ID Apple sau i s-a rambursat contravaloarea”.
      Este vorba de un IP 13. Am dat restart la telefon, am facut update la ultimul iOS.

Vezi 37 de fire de răspunsuri
Răspunde la: Răspuns #58869 în probleme app store
Informația ta:




Anulare

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
123AbonațiAbonați-vă