ios 7.1.2

Vezi 13 fire de răspunsuri
  • Autor
    Mesaje
    • #21956 Răspunde
      alex
      Vizitator

      Buna ziua,

      Sunt incepator si sper sa ma ajutati!
      Am un iphone 4s si am instalat ios 7.2.1. Nu pot deloc sa activez centrul de notificari, mai bine zis nu imi afiseaza nimic. Mentionez ca am activat toate widgeturile de care am nevoie si tot nu imi arata nimic! Multumesc anticipat!

    • #21991 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Buna ziua Alex,

      Daca te referi la fila Azi, atunci trebuie sa stii ca fiecare widget de acolo (Vremea, Bursa, Calendar, Mementouri), va afisa datele primite de la aplicatia corespunzatoare. Cu alte cuvinte, trebuie sa ai date de afisat in aplicatiile preinstalate Vremea (la vremea locala, trebuie sa permiti folosirea serviciilor de localizare), Calendar (sunt afisate doar programarile din ziua curenta pe urmatoarele ore), Mementouri si Bursa, in caz contrar, nefiind afisate date pe centrul de notificari. In ceea ce priveste sectiunile “Toate” si “Ratate”, acolo sunt afisate notificarile venite de la aplicatiile instalate de tine, care au acces la centrul de notificari, si care au primit notificari pe care nu le-ai citit/deschis.

      Tutoriale despre centrul de notificari si notificarile primite pe iPhone si iPad sunt aici: /category/tutoriale/ios-tutorial/centru-de-notificari/

    • #26285 Răspunde
      Mihai
      Vizitator

      Salutare! Am incercat sa fac downgrade de la ios 8 la ios 7.1.2. Am urmat pasii, astfel cum am gasit la dvs pe site. Totul a mers ok, am descarcat fisierul de ios 7, am conectat telefonul la itunes, dar dupa ce se extrage software-ul imi apare o eroare, si spune ca nu a putut fi restaurat. Daca ma puteti ajuta, astept un raspuns. Multam frumos!

      • #26294 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Eroarea iti este afisata pentru ca nu se mai poate face downgrade la iOS 7.1.2 de la iOS 8 sau orice versiune ulterioara.

    • #29351 Răspunde